سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۳ درصدی بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی مهاباد

رئیس بیمه تأمین اجتماعی شهرستان مهاباد گفت: هم اکنون ۳ درصد به تعداد ۱ هزار و ۵۸ نفر از بیمه شده اصلی در شهرستان مهاباد کاهش یافته است.

آرش صالحیه رئیس بیمه تأمین اجتماعی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۱۱۰ هزار و ۶۸۱ نفر از شهروندان این شهرستان در قالب ۳۱ هزار و ۳۹۴ نفر بیمه شده اصلی و ۵ هزار و ۹۰۵ نفر تبعی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از مزایای آن استفاده می‌کنند.

صالحیه در رابطه با کاهش بیمه شدگان اصلی اظهار نگرانی کرد و افزود: هم اکنون ۳ درصد به تعداد ۱ هزار و ۵۸ نفر از بیمه شده اصلی کاهش یافته است.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد با بیان اینکه ۴۲ درصد جمعیت مهاباد هم اکنون زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: از این حیث مهاباد رتبه دوم آذربایجان غربی پس از ارومیه را از لحاظ ضریب برخورداری به خود اختصاص داده است.

رئیس بیمه تأمین اجتماعی شهرستان مهاباد اظهار کرد: دفترچه‌های تأمین اجتماعی دیگر نیازی به تمدید اعتبار ندارند و دفترچه‌هایی که تاریخ اعتبار آن‌ها به پایان رسیده یا در آینده به پایان می‌رسد، از اول خرداد ماه سال جاری بدون نیاز به مراجعه حضوری تمدید اعتبار شده اند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.