سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس تهران بزرگ مطرح کرد؛

تردد روزانه ۲۰ میلیون خودرو در پایتخت

سردار رحیمی با بیان اینکه روزانه ۲۰ میلیون تردد در پایتخت داریم، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیازمند حمایت همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که صبح امروز (دوشنبه ۲۶ خرداد ماه) با حضور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا و مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در محل ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف، حجم سنگین و عظیمی از مأموریت‌ها را انجام می‌دهد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: یکی از پلیس‌های بسیار مهم ما راهنمایی و رانندگی است و باور دارم پلیس راهور نقش بسیار حساسی دارد و بسیاری از ناهنجاری‌ها محصول بی توجهی به نظم و انضباط عمومی کشور هستند.

او گفت: ما اگر بتوانیم نظم در پایتخت را به درستی اجرا کنیم، بسیاری از پلیس‌های ما بیکار می‌شوند.

سردار رحیمی با بیان اینکه روزانه ۲۰ میلیون تردد در پایتخت داریم، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان مجموعه‌ای که در وسط میدان عمل می‌کند، نیازمند حمایت همه جانبه است.

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: امروز رفتار ناهنجار برخی از رانندگان، باعث اخلال در نظم و انضباط ترافیکی شده است.

او با بیان اینکه حتما باید برای موتورسیکلت سواران برنامه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: همه مسئولان و دستگاه‌ها و مردم باید با پلیس راهور همکاری کنند.

سردار رحیمی بیان کرد: امروز آخرین روز خدمت سردار مهماندار است و وی بنا به دلایلی ترجیح داد که برود و به خدمت خود بعد از ۳۳ سال خاتمه دهد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: من به سهم خودم از سردار مهماندار تشکر می‌کنم و امروز روز پایانی خدمت وی در نیروی انتظامی است.

او ادامه داد: ناجا و بنده درخواست داشتیم که سردار مهماندار بماند.

سردار رحیمی بیان کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد ترافیک درون شهری در کشور مربوط به شهر تهران است. خدا را شاکریم که در ۳ سال گذشته چیزی به نام قفل شدن ترافیک نداشتیم.


بیشتر بخوانید


در حال تکمیل...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.