سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور مطرح کرد؛

مقابله گردان های ارتش با آتش سوزی های احتمالی خوزستان/ اعزام ۸ فروند بالگرد در آتش‌سوزی‌های اخیر

حمزه بیدادی گفت: ۸ گردان بلیات ارتش در آمادگی کامل برای مهار آتش‌سوزی‌های احتمالی خوزستان به سر می برند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور  گفت: ۸ گردان بلیات ارتش در منطقه برای مقابله و مهار آتش‌سوزی‌های احتمالی خوزستان آماده هستند.

او با بیان اینکه ظرفیت هرکدام از گردان‌های بلیات در جنوب غرب کشور ۶۰۰ نفر است و فعالیت آنها نیازمند امکانات بیشتری است، افزود: از مسئولان خواسته شده به منظور ارتقاء سطح تجهیزات این گردان‌ها، امکانات بیشتری در اختیار ارتش قرار گیرد.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی بیان داشت: در عملیات مهار آتش‌سوزی‌های چند هفته جنگل‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان ۸ فروند بالگرد ارتش برای جابجایی نیروی انسانی که مشغول اطفای حریق منطقه بودند، اعزام شد.

  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور ادامه داد: این گردان‌ها در مهار آتش سوزی جنگل‌های خسرج از پادگان حمیدیه در کمترین فاصله زمانی به محل اعزام شدند که توانستند در اطفای حریق به دیگر دستگاه‌های اجرایی استان کمک کنند و باهماهنگی و تعامل ایجاد شده بین ارتش و مجموعه ستاد مدیریت بحران، این گردان‌ها در زمان وقوع حوادث متعدد حضور دارند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.