سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ کشته در حمله پهپادی به خودروی سرکرده حراس‌الدین در ادلب سوریه + تصاویر

رسانه‌های سوری از وقوع حداقل ۳ انفجار بر اثر حمله پهپادی در استان ادلب سوریه و هلاکت سرکرده گروهک تروریستی حُرّاس الدین به همراه مسئول نظامی این گروه تروریستی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری ثقه سوریه وابسته به گروه‌های تروریستی امروز، یکشنبه از وقوع حداقل ۳ انفجار در استان ادلب در شمال غرب سوریه بر اثر حمله پهپادی آمریکا و هلاکت دو عضو گروه تروریستی حُرّاس الدین خبر داد.

به گفته این رسانه علت این انفجار‌ها حملات هوایی ناشناس به‌وسیله پهپاد بوده است که بر اثر آن چند نفر زخمی و یک نفر کشته شده اند. برخی منابع، عامل این حملات را ائتلاف آمریکایی دانستند.

خبرگزاری ثقه اعلام کرد در حمله پهپادی امروز یک سرکرده گروهک تروریستی حُرّاس الدین به نام بلال الصنعانی کشته شده است.

رسانه‌ها و منابع نزدیک به این گروهک، الصنعانی را فرمانده و مسئول ارتش صحرا معرفی کردند که به همراه تروریست دیگری به نام قسام الاردنی، مسئول نظامی حراس الدین در این حمله کشته شده‌اند.


بیشتر بخوانید


این دو عضور گروهک حراس الدین در حال حرکت با خودرو بودند که موشک به خودروی آن‌ها اصابت کرده‌است. تصاویر منتشر شده از خودروی آسیب دیده، نشان می‌دهد که موشک‌های استفاده شده، از نوع نینجا است.

آمریکایی‌ها پیش‌تر در استان ادلب علیه گروهک حُرّاس الدین از موشک نینجا استفاده کرده و یک نفر از سرکرده‌های آن را کشته بودند. هنوز آمریکا در این باره واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.