سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛

توزیع بیش از ۸۵ میلیارد ریال کمک‌های مومنانه در کردستان

بعد ازشیوع بیماری کرونا، ۸۵ میلیارد ریال کمک مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی در کردستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سید صادق حسینی روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سروآباد و مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید شکیبا سلیمی فرمانده سابق شهرستان اظهار داشت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا، سپاه بیت المقدس اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی درمانی کرد.

او افزود: تعداد ۱۳۸ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی تا قبل از فرمان مقام معظم رهبری در بین نیازمندان توزیع شد و بعد از فرمان ایشان نیز بیش از ۳۸ هزار بسته دیگر مجموعا به ارزش ۸۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در بین نیازمندان و فقرای استان و خانوار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان یادآور شد: مقدار ۲ میلیون لیتر مواد ضدعفونی توسط سپاه در نقاط مختلف توزیع شده و علاوه بر آن نیرو‌های این سپاه در ضدعفونی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر و روستا‌ها نیز فعال بودند.

او اضافه کرد: در کشور ما نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسوولان دولتی اینگونه به کمک مردم رفتند و آن‌ها را در برابر این ویروس منحوس کرونا تنها نگذاشتند در حالی که در کشور‌های غربی به ویژه آمریکا به مردم توجهی نشد و در نتیجه آن مردم فروشگاه‌ها و مکان‌های عرضه کالا و خدمات را سرقت و غارت کردند.

سردار حسینی به حادثه کشته شدن یکی از شهروندان آمریکایی اشاره کرد و گفت: یکی از شهروندان کشور آمریکا بدلیل سیاه پوست بودن توسط پلیس کشته شد.

او تاکید کرد: در دین اسلام که دین برتر ادیان الهی است سیاه و سفید و فقیر و ثروتمند فرقی ندارند مگر در تقوای الهی، در حالی که در کشور‌های غربی و آمریکا ثروتمندان و سفید پوستان بر فقرا و سیاه پوستان و سایر نژاد‌های برترری دارند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر یادآور شد: امروز دشمنان علیه ملت ایران از هیچ نقشه و توطئه شوم و شیطانی دست بر نمی‌دارند و به هر طریق ممکن به ویژه فضای مجازی و ماهواره‌ها قصد دارند به اعتقادات و فرهنگ ملت ایران ضربه بزنند.

او با گرامیداشت یاد و خاطر هشهید شکیبا سلیمی گفت: این سردار رشید اسلام که در سنوات گذشته در شهرستان سروآباد به عنوان فرمانده سپاه مشغول خدمت بود فرماندهی دلسوز، لایق و صدیق به نظام و انقلاب اسلامی بود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.