سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلهان عمر: پلیس مینیاپولیس اصلاح‌شدنی نیست

ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان آمریکا طی مصاحبه‌ای با تاکید بر این که پلیس شهر مینیاپولیس اصلاح‌پذیر نیست، از درخواست معترضان مبنی بر انحلال پلیس این شهر حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، ایلهان عمر، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مطالبه معترضان شهر مینیاپولیس مبنی بر انحلال پلیس این شهر حمایت و تاکید کرد: «شما نمی‌توانید یک اداره‌ای را که در آن فساد ریشه زده اصلاح کنید».

عمر این را هم گفت که اداره پلیس مینیاپولیس باید بازسازی شود. 

وی در این‌باره توضیح داد که اکنون فرصت بسیار مناسبی است تا مجددا بر برخی از تعاریف تمرکز کرده و آن‌ها را باز تعریف کنیم. عمر گفت که باید جرائم خطرناک را شناسایی کنیم و نحوه برخورد با آن را به صورت دقیق مشخص نماییم. عمر در ادامه تاکید کرد که مولفه‌های امنیت عمومی باید مشخص شود.

عمر در مصاحبه با سی‌ان‌ان این را هم گفت که: «آنچه ما می‌گوییم تغییر زیرساخت‌های فعلی است. سیستم پلیسی فعلی دیگر نباید در شهر ما وجود داشته باشد چراکه نمی‌توان انتظار یک فرآیند متفاوت با همان زیرساخت‌های قدیمی را داشت».

شورای شهر مینیاپولیس روز جمعه با اتفاق آرا بر باز تعریف یک الگوی ایمنی جدید در مینیاپولیس رای داد. این طرح یک سال به طول خواهد انجامید و شامل بازسازی سیستم پلیس مینیاپولیس هم خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۲:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله به مدد الهی و اتحاد و مقاومت و مبارزه یکپارچه شبانه روزی مردم ستم کشیدگان مومنین مستضعفین آمریکا و مردمان مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان به زودی زود نابودی و فروپاشی تمامی دیکتاتورها و نژادپرستان سر تا سر عالم نزدیک است پایمردی شجاعنه کنید قیام کنندگان انقلابیون با ایمان فقط بر خداوند جل جلاله توکل کنید و بر علیه فراعنه برده داران ظالم و ستمگر مجدانه ستیز کنید پیروزیتان نزدیک است و به عدل و عدالت و حق و حقوق بشری انسانی و رفاه انسانی برای همه و حق و حقوق شهروندی یکسان و عادلانه و تقسیم ثروتهای ملی عادلانه مابین مستضعفین و به صلح جهانی دست خواهید یافت از ترقها و تیر و تفنگها و توپ و تانکها و قیفو قوپیو قمپزهای شیاطین اصلا نهراسید و نترسید که خداوند جل جلاله با شما و یاری رسان شما و نابود کننده حاکمان و مدیران ومسئولان نالایق وناشایست ظالمین و ستمگران زورگویان بی منطق و قلدر ان اراذل و اوباشهای دیکتاتورهای موذی و نژادپرستان جنایتکار ناجوانمردان سر تا سر جهان است و بدانید و آگاه باشید مومنین مستتضعفین عادل عالم در جهان حاکمان و وارثان کره زمین خواهند بود .والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .