سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران موظف به اشرافیت و نظارت بر حوزه کاری خود هستند

فرماندار کاشمر گفت: مدیران شرعا و قانونا موظف هستند در تمام ساعات شبانه روز اشرافیت و نظارت کامل بر حوزه کاری خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: مدیران شرعا و قانونا موظف هستند در تمام ساعات شبانه روز اشرافیت و نظارت کامل بر حوزه کاری خود داشته باشند.
 
او با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد بستری‌ها در شهرستان افزایش پیدا کرده و بیست درصد نمونه‌هایی که گرفته شده مثبت اعلام شده افزود: براساس کار علمی که شده حساسیت‌های مردم در سطح ملی استانی و شهرستان کم شده و ۷۰ درصد مردم شرایط را عادی تصور می‌کنند، به همین منظور باید پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را بدون افراط و تفریط در سطح شهرستان رعایت و اجرایی کنیم.
 
فرماندار کاشمر ادامه داد: هیچ موقع راضی نیستیم که به مردم، اصناف و سایر اقشار سخت بگیریم و تصمیماتی که گرفته می‌شود باید از طریق اقناع سازی و گفتگو به مردم اطلاع رسانی شود.
 
مسلم ساقی بیان کرد: ابلاغیه رسمی که شده مراسم ختم جشن‌ها مراسم مذهبی اجتماعی که مستلزم اجتماعات مردمی است با توجه به شرایط فعلا برگزار نخواهد شد.
 
انتهای پیام//م.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.