سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه ۶۰۰ آزمایش کرونا در استان زنجان انجام می شود

استاندار زنجان گفت: روزانه ۶۰۰ آزمایش کرونا در استان زنجان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حقیقی استاندار زنجان با هشدار به اینکه تست سرپایی ۳ برابر شده از مردم استان زنجان خواست با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی یاری گر کادر درمان باشند.

او با اشاره به انجام ۴۵۰ تست آنتی بادی با هدف شناسایی ایمنی و درصد ابتلا به کرونا در استان زنجان گفت: در این زمینه که برای کشور مفید است ما پایلوت کشوری انجام می‌دهیم.

استاندار با تاکید بر اینکه استان زنجان دچار پیک ابتلا به کرونا ویروس نشده است گفت: لازم است برای جلوگیری از گسترش کرونا دستور العمل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.

حقیقی از انجام آزمایش ۲۱ هزار و ۶۸۱ نفر در استان زنجان از آغاز شیوع کرونا خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزارو ۵۶۲ نفر در استان زنجان مثبت سرپایی هستند و هزار و ۲۷۱ نفر تا امروز در مراکز درمانی بستری شده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در ستاد مقابله با کرونای استان با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از عادی سازی در استان زنجان گفت: رعایت بازگشایی‌ها گام به گام درکنار هشدار‌ها و سختگیری‌های اجتماعی ضروری است تا بر ویروس کرونا فائق آییم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با قدردانی از خدمات جهاد گران عرصه سلامت استان افزود: برای مدیریت و کاهش سرایت لازم است دستور العمل‌ها را در حوزه پرهیز از تجمع در آرامستان‌ها جدی گرفته شود.

در این جلسه عنوان شد: با ایجاد مجهز‌ترین واحد تولیدی ماسک ،روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.