سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون هاکی:

زمین استاندارد بین‌المللی در رشته هاکی نداریم

علیرضا بهرام قدیمی گفت: زمین استاندارد بین‌المللی در رشته هاکی نداریم و باید تلاش‌ها برای رسیدن به استاندارد‌های جهانی به ویژه بخش چمن این رشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی در مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان سمنان گفت: امید است با همکاری شهرداری‌ها زمین‌های بیشتری به ویژه در بخش هاکی روی چمن در اختیار فدارسیون هاکی قرار گیرد.

او با بیان اینکه بخش اصلی فعالیت این فدراسیون در بخش چمنی است تاکید کرد: به طور حتم با حمایت مسئولان در آینده‌ای نزدیک افتخارات فراوانی در این رشته برای کشور کسب می‌شود.

رئیس فدراسیون هاکی با بیان اینکه زمین‌های هاکی در سالیان گذشته در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود ابراز داشت: زمین استاندارد بین‌المللی در این رشته ورزشی نداریم و باید تلاش‌ها برای رسیدن به استاندارد‌های جهانی به ویژه بخش چمن این رشته باشد.

او تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش برای توسعه هاکی در مدارس و شناسایی مستعدان این رشته ورزشی امضا شده است.

بهرام قدیمی بیان کرد: با وجود قدمت ۵۰ ساله فدراسیون هاکی، این رشته ورزشی پس از انقلاب در مدارس توسعه داده نشد و امید می‌رود اولین دوره رقابت‌های المپیاد دانش‌آموزی امسال برگزار شود.

رئیس فدراسیون هاکی به هدفگذاری فدارسیون هاکی اشاره و بیان کرد: دستیابی و کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های جهانی بلژیک و نیز موفقیت در المپیک جوانان ۲۰۲۲ سنگال از این اهداف است.

او با بیان اینکه پس از ۱۰ سال تیم بانوان به رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا اعزام شد و توانست مقام پنجمی را کسب کند اضافه کرد: فدراسیون هاکی توجه ویژه‌ای به بخش زنان دارد و در این مدت تلاش‌های زیادی انجام شد و پیشرفت‌ها در این زمینه قابل قبول بوده است.

بهرام قدیمی با اشاره به ظرفیت استان سمنان در هاکی کشور تصریح کرد: ورزشکاران هاکی این استان به خصوص شهرستان مهدیشهر همواره در رده‌های سنی مختلف در جایگاه برتر کشور قرار داشتند.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: همکاری و تعامل هیات‌های استانی هاکی و اداره‌های کل ورزش و جوانان برای توسعه این رشته ورزشی در سراسر کشور لازم است.

گفتنی است، میرابی با کسب ۱۱ رای از ۱۳ رای اخذ شده توانست به مدت چهار سال سکاندار هیات هاکی استان سمنان شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.