سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب شایعه گروگانگیری در بانه

فرمانده انتظامی کردستان انتشار خبری مبنی بر گروگانگیری ۲ نوجوان بانه‌ای در شبکه‌های معاند فضای مجازی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به  نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: روز گذشته خبری مبنی بر گروگان گیری ۲ نوجوان بانه‌ای توسط آدم ربا‌ها در شبکه‌های اجتماعی معاند در فضای مجازی منتشر شد.

او با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جزئیات این خبر گفت: صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه والدین ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۵ ساله بانه‌ای با مراجعه به ماموران انتظامی شهرستان اعلام کردند، فرزندانشان پس از فروختن لپ تاپ، موتورسیکلت، دوچرخه و تهیه مبلغی پول و برداشتن شناسنامه به مقصد نا معلومی از منزل خارج شدند.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مراجع قضائی پیدایش آنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران  انتظامی قرار گرفت که در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، اقوام آن‌ها در کشور ترکیه ساکن بوده و به صورت مداوم با این ۲ نوجوان در ارتباط هستند.

سردار آزادی اظهار داشت: پس از مشخص شدن شهرستان مورد نظر از طریق خانواده شکات با همکاری مرتبطان محلی، محل اقامت آنان شناسایی و به ش هرستان "بانه" بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی کردستان  در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان به اخبار نادرست و کذب در فضای مجازی توجه نکنندخاطر نشان کرد: تلاش این انتظامی برای شناسایی و دستگیری تسهیل کنندگان خروج این گونه افراد از مرز ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.