سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت کارخانه‌های فارس در عرصه انتخاب واحد نمونه استاندارد

مدیرکل استاندارد فارس گفت: کارخانه‌های فارس برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی رهنما مدیرکل استاندارد فارس گفت: واحد‌های تولیدی استان فارس که همه محصولات آن‌ها مشمول استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد باشد، می‌توانند در رقابت برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان شرکت کنند.

او افزود: با توجه به این که مدیران همه واحد‌های تحت پوشش استاندارد کارتابل در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد و رمز ورودبه سامانه دارند، مدیران واحد‌های تولیدی و خدماتی می‌توانند تا دوازدهم تیر نسبت به تهیه و تکمیل مستندات لازم مطابق با فرم‌های مربوط که درسایت اداره کل استاندارد فارس به آدرس http://shiraz.isiri.gov.ir بارگذاری شده است اقدام کنند.

رهنما گفت: در صورتیکه واحد‌های متقاضی به هر دلیل موفق به ثبت نام در فرآیند انتخاب واحد نمونه نشوند، مشکل را به اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعکس کنند.

مدیرکل استاندارد افزود: کالا‌های تولیدی شرکت‌ها در جریان آزمون‌های پارسال نباید مغایرتی با موازین استاندارد داشته و این شرکت‌ها نیز نباید هیچ گونه شکایت منجر به اقدام حقوقی را در کارنامه داشته باشند.

رهنما گفت: برگزاری دوره‌های آموزش مدیران و کارکنان و دوره‌های آموزشی مسئولان کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی، تداوم برنامه استقرارکنترل کیفیت درخط تولید، نوسازی ماشین آلات، نوآوری، ارتقای کیفیت محصولات، صادرات محصول و رضایت مشتریان از امتیاز‌های اصلی انتخاب واحد‌های نمونه استاندارد است.

او افزود: افزون بر هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی در استان فارس برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ فرآورده تولیدی خود از اداره کل استاندارد فارس، پروانه استاندارد دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.