سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوراها و معتمدان، حلقه ارتباط پلیس و مردم

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: شورا‌ها و معتمدان، حلقه ارتباط پلیس و مردم در تولید و حفظ امنیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در دیدار شورای بخش چترود شهرستان کرمان گفت: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم، وظیفه سنگین و خطیری در تمام موارد از جمله تامین امنیت دارند که باید با بررسی نیازها، شرایط و راهکار‌های حاضر براساس توان موجود در بخش، حداکثر هماهنگی و همکاری را به عمل آورند و فرصت‌های وقوع جرم را به حداقل برسانند.

او افزود: آنچه که امروز می‌تواند وحدت و امنیت را در جامعه تقویت کند، حفظ هوشیاری و همراهی مردم، شورا‌ها و مسئولان در برابر آسیب‌های مختلف اجتماعی است که با همفکری و هماهنگی لازم مردم، امنیت گسترش پیدا  می کند.

سرهنگ فدا گفت: مسئولان و معتمدان مردم به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند و بودن در کنار آنان، بدون واسطه منجر به حل مشکلات و شفاف سازی عملکرد پلیس خواهد شد و در مقابل رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

او با بیان اینکه تعامل، موجب پیشرفت هر سازمانی است، تصریح کرد: همراهی و همکاری شورا‌ها و دهیاران در مقوله امنیت و حساسیت آنان در این بخش تأثیر بسزایی در افزایش احساس امنیت در سطح جامعه و همچنین کاهش میزان جرایم می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه پلیس از ایده‌ها و نظرات مردم استقبال خواهد کرد، گفت: اعزام کارشناسان در سطح روستا‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی، نقش بسزایی در پیشگیری از انواع جرایم خواهد داشت.

این دیدار که در دفتر کار فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صورت گرفت، اعضای شورای اسلامی بخش چترود  از تلاش‌های فرمانده و مجموعه انتظامی بخش چترود در تامین امنیت روانی و انتظامی شهروندان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.