سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ازدستگیری باند سارقان باغ و ویلا با سابقه ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در روستای عرب آباد خسروی حوزه کلانتری چهارباغ، تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و پایگاه اگاهی چهارباغ با توجه به اهمیت سرقت‌ها رسیدگی به موضوع و شناسایی سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با انجام شگرد‌هایی خاص سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند که مشخص شد یکی از سارقان از نگهبانان محلی آن منطقه بوده که با همدستی ۲ نفر از دوستانش اقدام به سرقت باغ و ویلا‌های منطقه می‌کنند.

سرهنگ سلیمانی گفت: ماموران پس از چندین روز اقدامات تخصصی و پلیسی، مخفیگاه سارقان ر در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی به محل حضور آنان اعزام شدند که در عملیاتی غافلگیرانه هر ۳ سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، افزود: متهم اصلی پرونده با توجه به این که کلید اکثر ویلا‌ها را جهت سرکشی و آبیاری در اختیار داشته، در زمان عدم حضور مالکان با همدستانش اقدام به سرقت از ویلا‌ها می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام / ر. خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.