به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شرکت دیوار از یک سرویس جدید به نام "دیوار فروشگاهها" پرده برداری کرده است که میتواند کمک شایانی به کسبوکارهای کوچک کند. هدف این برنامه ایجاد تجربه خرید و فروش نو در کشور است.
یکشنبه ۲۵ خرداد، دیوار کنفرانس خبری آنلاینی با موضوع گپ و گفت پیرامون "دیوار فروشگاهها" برگزار کرد. گفتگو با حضور برخی از مسئولان دیوار صورت گرفت
بر اساس اطلاعات به دست آمده از کنفرانس امروز، سال گذشته ۴۰۰ هزار کسبوکار در دیوار بودند. تنها طی هفته گذشته ۳۰۰۰ فروشگاه بر بستر سرویس جدید دیوار فعال شدهاند. اکنون در "دیوار فروشگاهها" کسبوکارها میتوانند آسانتر کارهای مربوط به تجارت خود را انجام دهند و خریداران نیز راه آسانتری برای خرید محصول مورد نظر خود در پیش دارند.
میتوان از ویژگیهای بسیار مهم سرویس "دیوار فروشگاهها" به موارد ذیل اشاره کرد:
عرضه این سرویس کاربردی از ابتدای سال ۱۳۹۹ در حال برنامهریزی بوده و اکنون به صورت آزمایشی در تهران فعال شده است. مسئولان دیوار میگویند در حال حاضر زمانی برای عرضه سرویس مذکور در مناطق دیگر کشور مشخص نیست، اما شرط اصلی این اتفاق رضایت از محصول فعلی در مرحله آزمایشی است. پس از اطمینان از کیفیت مطلوب نسخه کنونی، دیوار فروشگاهها به مناطق دیگر ایران نیز خواهد رسید.
این سرویس میتواند هزینههای کسبوکار را کاهش داده و در عوض میزان جذب مشتری را افزایش دهد. نکته بسیار مناسب دیوار فروشگاهها، ثبتنام پنل رایگان آن است. حتی بعد از تائید ۲۰ آگهی رایگان در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسئولان این شرکت هدف سرویس جدید خود را سوق دادن مردم به سمت مارکت آنلاین اعلام کردهاند. با توجه به اطلاعات فعلی این برنامه و عملکرد آن به نظر میرسد که سرویس دیوار فروشگاهها بتواند به سرعت در میان کاربران به محبوبیت برسد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/