سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در دشت آزادگان ادامه دارد

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان از تداوم تعطیلی مساجد، اماکن مذهبی و نماز جمعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پور عاطف معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس این شهرستان گفت: تعطیلی مساجد، اماکن مذهبی و نماز جمعه همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه بازگشایی اصناف و برخی مغازه‌ها به معنای نبود ویروس کرونا در شهرستان نیست، افزود: شهروندان باید دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

پور عاطف در ادامه خواستار رفع مشکلات و نواقص حوزه بهداشت و درمان و نیز بهبود زیرساخت‌های این بخش و تقویت تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان شد و بیان کرد: پیگیری‌هایی در خصوص رفع نواقص حوزه بهداشت از سوی این فرمانداری از طریق استان صورت گرفته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: الحمد لله توانستیم با همکاری یکدیگر بعضی از مشکلات را مرتفع نمائیم و از مدیریت بهداشت و درمان می‌خواهیم کمبود‌ها و نواقص موجود را برطرف کند و مشکلات موجود را به ما منتقل نماید، ضمن اینکه فرمانداری و همه اعضای قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا دشت آزادگان سعی می‌کنیم همه همت و تلاش خود را جهت پشتیبانی از کادر درمانی و تلاشگران عرصه تامین سلامت به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه به کار ببریم.

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان از کادر درمان و فعالان حوزه سلامت، پزشکان و پرستاران تقدیر و تصریح کرد: اعضای قرارگاه مبارزه با کرونا، اعضای شورای تامین، نیرو‌های نظامی و انتظامی، نیرو‌های فعال برق، آب و فاضلاب، شهرداری ها، صنعت، معدن تجارت، اتاق اصناف و دیگر ادارات خدمات رسان و حتی فعالان شریف فضای مجازی در بحران کرونا پای کار بودند تا بخشی از نیاز‌های اهالی شهرستان را مرتفع کرده و مردم را در مبارزه با این بیماری یاری نمایند.

او با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا نباید دیگر فعالیت‌های ادارات را تحت تاثیر قرار دهد گفت: آهک پاشی و لایروبی جوی‌های روباز، رفع شکستگی‌های آب و همچنین رفع مشکلات فاضلاب بعضی از مناطق باید به سرعت انجام پذیرد، همچنین اصناف شهرستان موظفند ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شیوه نامه بهداشتی را رعایت کرده و ما را در این مبارزه همچنان یاری نمایند.

عباس پورعاطف بیان داشت: در صورت مشاهده رعایت نکردن موازین و پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف، با آن‌ها برابر مقررات برخورد خواهد شد، پس از اصناف خواهشمندیم با رعایت بهداشت و پایبندی به فاصله گذاری اجتماعی کادر بهداشت و درمان را در مهار و کنترل کرونا ویروس یاری کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.