سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت؛

انتقاد عضو شورای شهر تهران از راه ندادن او به همایش شهرداری/ حناچی تذکر گرفت

اعطا از عملکرد شهرداری تهران در ممانعت از ورود او به باغ موزه دفاع مقدس برای شرکت در یک همایش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در دویست و بیستمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری همایش مدیران برتر ارتباطی در روز گذشته گفت: با اینکه نام من در فهرست سخنرانان بود، اما وقتی به محل برگزاری همایش رسیدم دژبانی باغ موزه از ورود من و امینی ممانعت کرد و متأسفانه بعد از معطلی و تماس‌های مکرر خوشبختانه به امینی اجازه ورود دادند، اما از ورود من با این دلیل که مجوز ورود ندارید و هماهنگ نشده ممانعت به عمل آمد.

وی افزود: نمی‌خواستم این مسأله را بیان کنم، اما به دلیل شبهات ایجاد شده و در راستای حفظ شأن نمایندگان ضمن تذکر به شهردار تهران چند سوال را مطرح می‌کنم که آیا این اتفاق صرفا یک ناهماهنگی بود؟ شهرداری چه اصراری دارد که برنامه هایش را در باغ موزه برگزار کند، در حالی که اختیاری ندارد؟ نسبت مدیریت شهری و باغ موزه چیست؟ چرا که در فصل بودجه می‌بینیم که ما باید بودجه بدهیم، اما بعد از آن شاهد تغییر رویکرد هستیم.

وی از امینی که ریاست جلسه را بر عهده داشت خواست که با توجه به موارد از این دست و عدم حفظ شئونات نمایندگان مردم موضوع را تا حصول اطمینان پیگیری کند و از رئیس مرکز ارتباطات شهرداری نیز که با دغدغه جدی پیگیر این موضوع بود درخواست کرد با عوامل برگزاری این همایش که نتوانستند حداقل‌ها را رعایت کنند، برخورد شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.