سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدرس خیایانی در حاشیه ستاد اقتصادی دولت:

بازار لوازم خانگی را باید با کاهش قیمت تمام شده مدیریت کنیم

سرپرست وزارت صمت گفت: بازار لوازم خانگی را باید با کاهش قیمت تمام شده مدیریت کنیم تا مردم بتوانند کالاها را با قیمت مناسب خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مدرس خیایانی سرپرست وزارت صمت در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید با کاهش قیمت تمام شده بتوانیم بازار لوازم خانگی را به گونه‌ای مدیریت کنیم تا مردم بتوانند لوازم خانگی با قیمت مناسب خریداری کنند.

او افزود: تقاضا وجود دارد، مردم قدرت خرید ندارند.

مدرس خیابانی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر ترکیب لوازم خانگی در کشور با سال‌های قبل تفاوت زیادی دارد؛ همچنین بخش عمده‌ای از لوازم خانگی موجود در بازار از محل تولیدات داخلی تامین می‌شود.

او یادآور شد: به غیر از کولر گازی که اخیرا سرمایه‌گذاری خوبی در یکی از واحد‌ها برای تولید داخلی آن انجام شده، ظرفیت تولید تمام واحد‌های تولیدی لوازم خانگی بیش از دو یا سه برابر است.

سرپرست وزارت صمت اضافه کرد: اگر بر موضوع تامین مواد اولیه و رفع مسائل و مشکلات تولید‌کنندگان تمرکز شود به راحتی می‌توان بازار لوازم خانگی را تامین کرد و شکاف خروج کالا‌های خارجی از بازار را پر کرد.

مدرس خیابانی بیان کرد: در راستای جلوگیری از احتکار و انبار تولیدات لوازم خانگی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و دستگاه‌های نظارت، کنترل و نظارت بیشتری در بازار را در برنامه قرار داده‌اند تا فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالای موجود در این بخش را احتکار و انبار نکنند.

سرپرست وزارت صمت گفت: سازمان حمایت با بررسی‌های لازم، افزایش ۲۰ درصدی قیمت را برای لوازم خانگی مجاز دانسته و تولید‌کنندگان بیش از این رقم نمی‌توانند قیمت تولیدات خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
خداخیرتان دهد که دل مردم راشادمیکنیدمخصوصاجوانایی که توانایی و پول ازدواج نداردتعدادمجردهاچهل درصدخداباشماست مردان عمل