سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمدی در صحن علنی:

بیمه تکمیلی و طلایی فرهنگیان به بیمه خاکستری تبدیل شده است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: بیمه تکمیلی و طلایی فرهنگیان امروز به بیمه خاکستری و بلا استفاده تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز  بعد از توضیحات وزیر آموزش و پرورش گفت: اکنون در یک پیچ حساس تاریخی قرار داریم، لذا در هیچ حوزه ای فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، همچنین مطالبه مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد و فرهنگ رسالت ما را در بحث آموزش و پرورش بیشتر می‌کند.

او با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش و جایگاه معلم باید تغییر کند، گفت: از جهت اینکه تعداد معلمان زیاد هستند باید به کیفیت کار، محصول کار و تربیت نسل آینده آنها توجه کرد.

سرمدی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: دغدغه‌های امروز آموزش و پرورش مهم و بنیادین است، اجرای سند تحول بنیادین در آموزش پرورش اگر به صورت دقیق عملی شود همه این دغدغه‌ها و مشکلات قابل حل است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: بحث رتبه بندی معلمان و قانون‌مند کردن این نظام از جمله خواسته‌های معلمان است، همچنین یکسان‌سازی و تعین و تکلیف نیرو‌های حق التدریسی، سرباز معلم‌ها و شرکتی‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

او افزود: نهضتی‌ها و حق التدریسی‌هایی که سال‌های سال کار کردند و تجارب لازم را کسب کردند و علی رغم توانایی شان اجرای آزمون و موانع را حذف کنید تا آنها بتوانند تجارب را ارائه دهند.

سرمدی ادامه داد: بازنشستگان ما زندگی سختی دارند و در آن شرایط سخت زندگی با کمترین حقوق زندگی می‌کنند، لذا به تعویق افتادن پاداش بازنشستگان گرفتاری آن‌ها را حل نمی‌کند.

نماینده مردم اسدآباد تصریح کرد: بیمه تکمیلی و طلایی فرهنگیان امروز به بیمه خاکستری و بلااستفاده تبدیل شده  است که انتظار داریم به این موضوع توجه و رسیدگی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.