سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری بیش ۱۳۰ هزار نفر توسط هلال احمر کردستان

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کردستان گفت:۱۳۰ هزار و ۶۷۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کردستان غربالگری کرونا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فایق عبدالله‌زاده معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تاکنون به سه هزار و ۴۵۰ نفر در این استان به صورت مجازی آموزش پیشگیری از کرونا ارائه داده‌ایم.

اوافزود: افراد آموزش دیده شامل ۸۵۰ نفر از مراقبین سلامت و نجاتگران جمعیت هلال احمر و ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان ادارات و اقشار مختلف مردم عضو جمعیت است.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه آموزش‌ها در زمینه آشنایی با علائم کرونا، نحوه پیشگیری و اقدامات حفاظتی بوده است، اضافه کرد: افراد آموزش دیده بلافاصله پس از پایان دوره آموزشی، به صورت آنی و الکترونیکی گواهینامه دریافت کردند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کردستان به ارائه خدمات مشاوره‌ای تلفنی به متقاضیان در زمینه کرونا با همکاری دانشگاه کردستان اشاره کرد و یادآور شد: آموزش‌ها در بحث پیشگیری از کرونا به فوریت‌های پزشکی، پرستاران، امدادگران حاضر در پایگاه‌های امداد و نجات و مردم استان ادامه خواهد داشت.

عبدالله‌زاده  گفت:توزیع سه هزار و ۸۱۵ بسته بهداشتی و ۶۱۰ بسته غدایی و گندزدایی معابر ۲۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در این مدت بوده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.