سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین کشتارگاه شرق کشور در چند قدمی راه اندازی

خیاط سرمایه گذار این کشتارگاه از راه اندازی این واحد صنعتی در آینده نزدیک خبرداد .

خیاط سرمایه گذار این کشتارگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این  واحد صنعتی به متراژ ۵۰ هزار متر مربع برای کشت دام و شتر مرغ در استان در نظر گرفته شده است .

او با اشاره به اینکه  در خرداد سال ۹۸ با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار کار ساخت این کشتارگاه به طور جدی آغاز شد افزود: حالا کشتارگاه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در چندقدمی راه اندازی فاز نخستش است.

خیاط با بیان اینکه این کشتارگاه قرار است بزرگترین و اولین کشتارگاه شرق کشور باشد و مبدای برای صادرات باشد اظهار کرد: فاز اول این کشتارگاه شامل: محل کشت دام و شترمرغ، سلف غذا خوری، سایت ادارای، اتاق سرایداری و ... است که در مجموع ۱۰ هزار متر مربع است.


بیشتر بخوانید


سرمایه گذار این کشتارگاه  نبود برق و مشکل اصلاح سند است را علت تاخیر در راه اندازی فاز اول این واحد عنوان کرد و اظهارکرد: البته مشکل نبود برق با دستور استاندار طی بازدید انجام شده در مرداد ماه سال ۹۸ از این کشتارگاه رفع شده است.

او ادامه داد: مشکل اصلاح سند که باید به دست جهاد کشاورزی استان حل می‌شد هنوز برطرف نشده است که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولین و استاندار مشکل اصلاح سند هم در آینده رفع خواهد شد و مسئولین جهاد کشاورزی استان نیز قول مساعدت و همکاری را برای رفع این مشکل  داده اند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.