سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ کشته در سوانح رانندگی محور‌های استان مرکزی

در ۲ سانحه رانندگی مجزا در استان مرکزی ۲ نفرکشته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی از ۲ کشته در ۲ سانحه رانندگی جداگانه در محور‌های ساوه _ تهران خبر داد.

سرهنگ کهریزی افزود: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۱۷ دیروز در کیلومتر ۶۴ اتوبان ساوه _ تهران در برخورد یک دستگاه بنز خاور و یک دستگاه کامیون ولوو رخ داد، راننده خودروی خاور جان خود را از دست داد.

او اضافه کرد: در سانحه دیگر که در حدود ساعت ۱۹:۴۵ در کیلومتر ۲۶ محور اراک _ توره بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت رخ داد، راننده خودرو جان باخت

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: هر دو صحنه از سوی کارشناسان پلیس راه بازدید و در این خصوص پرونده‌هایی تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

به گفته سرهنگ محمد امیدی جانشین رئیس پلیس راه استان مرکزی در حوادث رانندگی این استان ۳۷ درصد رانندگان بومی و ۶۳ درصد غیربومی هستند، همچنین ۳۸ درصد تلفات در حین انتقال و بقیه در دم جان میدهند که می‌توان با تدابیری تلفات در حین انتقال را کاهش داد.

سرهنگ امیدی افزود: عامل انسانی، وسیله نقلیه، جاده و شرایط راه ۴ عامل مهم در بروز حوادث هستند که عامل انسانی بیشترین سهم را دارد، که باید برای کاهش تصادفات روی این عامل بیشترین سرمایه گذاری را داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.