سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور کمیجان-آهنگران

مدیر کل راهداری استان مرکزی از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور کمیجان-آهنگران خبر داد.

زندی فرمدیر کل راهداری استان مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جهت تعریض و اصلاح محور کمیجان آهنگران خبر داد.

زندی فر در بازدید از جاده‌های روستایی و پل‌های ارتباطی اسیب دیده از سیل سال گذشته شهرستان کمیجان افزود: اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌های روستایی و نقاط آسیب دیده از سیل سال گذشته با تخصیص اعتبار لازم در اولویت کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

زندی فرمدیر کل راهداری استان در بازدید از جاده‌های روستایی و پل‌های ارتباطی آسیب دیده از سیل سال گذشته شهرستان کمیجان بههمراه جمعی از مسئولان شهرستان کمیجان مسائل و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد و بر تسریع انجام پروژه‌های در دست اقدام تاکید کرد.

عملیات اجرایی طرح تعریض و بهسازی محور کمیجان به آهنگران به طول ۶۰ کیلومتر دهه فجر سال ۹۰ با حضور علی اکبر شعبانی فر استاندار وقت استان مرکزی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

این محور از راه‌های فرعی درجه سه محسوب می‌شده که با تعریض و بهسازی آن به راه اصلی درجه یک تبدیل و پیچ‌های غیرمهندسی و نقاط حادثه خیز آن نیز اصلاح می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.