سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت یک زن به اتهام انتشار تصاویر غیر اخلاقی

زنی که در فضای مجازی تصاویر غیر اخلاقی منتشر می‌کرد، در آمل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: پلیس فتا شهرستان در پی رصد و پایش فضای مجازی در جهت پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌ها، یک خانم را که در فضای مجازی به انتشار فیلم و عکس غیر اخلاقی می‌پرداخت ،دستگیر کرد.

او با بیان اینکه چند مورد مشابه دیگر نیز در حال پیگیری است، افزود: این مورد در شرایط اخلاقی حاد بود که برخورد قانونی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: انتشار دهنده فیلم‌های غیر اخلاقی در بهشهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از مجازات منتشرکنندگان موارد غیر اخلاقی تا دو سال حبس خبر داد و افزود: کارشناسان پلیس فتا با بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شبکه‌های اجتماعی را رصد و با هوشیاری و سرعت عمل با موارد مجرمانه برخورد می‌کنند.

کریمی از شهروندان خواست هرگونه موارد غیر اخلاقی در صفحات مجازی را به پلیس فتا اطلاع دهند، تا برای حفظ امنیت اخلاقی خانواده‌ها و جامعه سریعا اقدام شود.

لازم به ذکر است یکی از جرایمی که در فضای مجازی به چشم می‌خورد جرایم فحاشی و غیراخلاقی است، کاربران باید بدانند انتشار هرگونه مطلب توهین‌آمیز، هتک حیثیت جرم بوده و پلیس فتا با عاملان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.