سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حدود پنج درصدی آمار مبتلایان به کرونا در استان اصفهان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:از هفته گذشته تا کنون روزانه بین ۳ تا ۵ درصد به افراد مبتلا به بیماری کرونا در استان افزوده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروزدر حاشیه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت بر این اساس آمار مبتلایان در هفته گذشته از ۳۵۰ به ۴۵۰ بیمار افزایش یافته که از این تعداد حدود ۲۶ درصد در ICU بستری شده اند.

طاهره چنگیز، سیاست بخش درمانی این استان را در آستانه مواجه شدن با موج دوم این ویروس، زندگی با کرونا بدون اختلال در درمان دیگر بیماران برشمرد و افزود: بر این اساس بیمارستان‌های الزهرا، امین و خورشید با اختصاص ۴۰ تخت بستری و یک بخش ICU با حداقل ۲۰ تخت مرجع درمان بیماران کرونایی است.

او همسویی بهداری سازمان‌ها و ارگان‌ها با خدمات سلامت، بکارگیری نیروی بهداشت محیط در تمام ادارات و ارگانها، فراهم کردن زیر ساخت لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به مراجعان، تامین لوازم و تجهیزات حفاظت فردی برای پرسنل همچون ماسک و لزوم کنترل ازدحام قبل از ورود به مراکز و اماکن شلوغ ازجمله مترو را از جمله راهکار‌هایی دانست که می‌تواند کاهش مبتلا شدن به کووید ۱۹ را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.