سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ثبت یک فقره وقف شاخص در گنبکی تا بازگشت زمین موقوفه بهاء الدین با حکم قضایی

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان ریگان ازثبت یک فقره وقف شاخص در شهر گنبکی شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام ستوده سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان ریگان گفت: یک فقره وقف شاخص در شهر گنبکی شهرستان ریگان که شامل یک باب ساختمان ۶۰ متری با اجرای ۲۲۰ متر مربع فندانسیون و ستون با سازه بتنی و طرح دو طبقه به انضمام حمام و سرویس بهداشتی و امتیاز اب و برق در زمینی به متراژ تقریبی ۱۶۰۰ متر مربع وقف شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه ریگان ارزش تقریبی ملک مزبور را قریب به یک میلیارد تومان دانست و افزود: این ملک توسط خانواده پور مهدی ابادی جهت حسینیه، مسجد و خانه عالم در شهر گنبکی وقف شد.

با حکم قضایی زمین موقوفه بهاء الدین به موقوفه بازگشت داده شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت:با حکم دادگاه محترم ۴۷هزارو۳۴۴ مترمربع زمین درشهرزرندبرگشت به موقوفه می‌شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: زمین موقوفه بهاء الدین شهرستان زرند که در تصرف یکی از ادارات دولتی این شهرستان بود به وقف بازگشت داده شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند افزود:دراین رابطه ازسال ۷۸که موقوفه متصرفی بوده دعوای اثبات وقفیت وابطال سندی که در تصرف یکی از ادارات دولتی بود توسط اوقاف زرندارائه گردید.

او با بیان اینکه: درسال ۸۳و با غیرمتصرفی شدن موقوفه ادامه کار توسط متولی و وکیل موقوفه پیگیری شد تصریح کرد: درسال ۱۳۹۷ و با فوت متولی موقوفه مجددا متصرفی شده وامورات توسط اداره اوقاف زرندپیگیری شد، تا درسال ۹۷رای بدوی به نفع موقوفه صادرگردید.

قادری بیان داشت:درسال ۱۳۹۸توسط شعبه پنجم تجدیدنظر دادنامه بدوی تاییدگردیدودرتاریخ ۲۰خرداد۱۳۹۹ رای دیوان عالی کشورکه قطعیت هم دارد، به نفع موقوفه صادرشد.

رییس اداره اوقاف شهرستان زرند با اشاره به اینکه با حکم دادگاه محترم ۴۷هزارو۳۴۴ مترمربع درشهرزرندبرگشت به موقوفه می‌شود گفت:این املاک دارای ارزش میلیاردی می‌باشد که امیداست بادعوت ازمدیران و کارشناسان نهاد متصرف ملک موقوفه بصورت مسالمت آمیزنسبت به اصلاح سندوتحویل اراضی اقدام شود.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.