سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد؛

ارائه رایگان خدمات مرکز جامع درمان اعتیاد سمنان

علیرضا ایزد پور گفت: خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در دومین جلسه ستاد راه‌اندازی مراکز جامع درمان اعتیاد با بیان اینکه اصلی‌ترین خدمات بهزیستی در حوزه اعتیاد کمک به باز توانی فرد و رسیدگی به ابعاد فردی و اجتماعی خانواده وی است گفت: با توجه به اینکه تاکید بر پیشگیری یکی از رویکرد‌های اصلی سازمان بهزیستی به شمار می‌رود لذا مرکز جامع درمان اعتیاد راه‌اندازی شده است.

او بابیان اینکه خدمات در مرکز جامع درمان اعتیاد استان سمنان رایگان ارائه می‌شود، افزود: در این مرکز بعد از چهار ماه پاکی و سم‌زدایی فرد، شیوه‌ها و دوره‌های درمان به ترتیب اجرا می‌شود بنابراین مدت پاکی فرد بهبودیافته طولانی‌تر خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در این مرکز تاکید بر پرهیز مداری است ابراز داشت: به ترتیب در ماه‌های پنجم و ششم هر هفته سه جلسه ماه‌های هفتم و هشتم هر هفته دو جلسه و ماه‌های نهم و دهم هر هفته یک جلسه و ماه‌های ۱۱ و ۱۲ هر دو هفته یک جلسه در این مراکز برای ادامه درمان برگزار می‌شود.

ایزد پور بابیان اینکه می‌کوشیم تا در این مراکز همه ابعاد تخریب‌شده زندگی فرد در  زمان اعتیاد بازسازی و درمان شود تصریح کرد: الگوی جامع درمان و باز توانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان در راستای رفع بخشی از مشکلات پس از بررسی و نیازسنجی افراد دربند اعتیاد فراهم‌شده است.

او بابیان اینکه روند راه‌اندازی و تأسیس جامع درمان اعتیاد به ترتیب اولویت‌های استان سمنان با در نظر گرفتن امکانات باید صورت گیرد افزود: در ادامه این روند رفع چالش‌های خانوادگی و اجتماعی بیمار مداخلات روانی اجتماعی و توانمندسازی شغلی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.