سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته جهاد کشاورزی؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه بخش کشاورزی در کیار

همزمان با هفته جهاد کشاورزی، ۴ پروژه بخش کشاورزی در شهرستان کیار بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی، چهار پروژه کشاورزی و دامپروری با اعتباری افزون بر ۹۵ میلیارد ریال و اشتغال ۲۳۰ نفر در شهرستان کیار افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

ذبیح‌الله غریب رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پرورش بوقلمون، پرورش گاو شیری و سیستم‌آبیاری نوین از پروژه‌های افتتاح شده و طرح سیستم آبیاری تلفیقی کلنگ زنی گردید.

او با اشاره به واحد پرورش شش هزار و ۳۰۰ قطعه‌ای بوقلمون در ناغان با ظرفیت تولید سالانه ۱۶۰ تن گوشت، افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۲۰ میلیارد ریال آورده شخصی بوده است.

غریب، میزان اشتغال واحد پرورش بوقلمون را ۱۲ نفر بیان کرد و ادامه داد: پروژه ۵۰ رأسی پرورش گاو شیری با ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.

او با اشاره به پروژه ۱۱۷ هکتاری آبیاری تحت فشار اضافه کرد: میزان اعتبار اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آورده مردمی است.

غریب، با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه ۱۳۲ هکتاری سیستم آبیاری تلفیقی (بارانی و تیپ) با ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در منطقه حاجی‌آباد کیار، گفت: تعداد بهره‌برداران این پروژه ۱۰۰ خانوار می‌باشد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.