سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری اراک خبرداد؛

اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا تنها در دو محله اراک

معاون خدمات شهری شهرداری اراک اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا در کوی علوی و کوی صنعتی اراک خبر داد.

عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: در حال حاضر طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا شده در کوی علوی(مسکن) و شهرصنعتی اراک درحال اجراست.

عسگری افزود: شرکت پاکزی با همکاری شهرداری کلانشهر اراک مجری این طرح شده است و در صورت همکاری مردم همه شهر‌ها به زودی تحت پوشش خدمات این شرکت قرار خواهند گرفت.

او با بیان اینکه تفکیک پسماند از مبدا باید فرهنگ سازی شود اضافه کرد: سال‌هاست که تفکیک پسماند از مبدا در جلسات مسئولان مطرح می‌شود، اما بدون همکاری و مشارکت مردم تقریباً غیر ممکن است.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک بیان کرد: هر روز ۴۰۰ تن زباله از شهروندان دریافت می‌کنیم که ۹۰ درصد آن تفکیک نشده و‌تر و خشک با هم تحویل می‌شود.

عباسی مدیر پاکزی اراک هم گفت: در اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا به درب منازل مراجعه می‌کنیم و پسماند خشک خانواده‌ها را جمع آوری می‌کنیم و در مقابل دریافت پسماند خشک همان لحظه مبلغی به شهروندان هدیه می‌دهیم.

عباسی بیان کرد: تلفن ۳۸۰۳ و سامانه www.pakzi.ir روی گوشی همراه قابل نصب است و شهروندان با این ارتباط به صورت شبانه روزی می‌توانند کارکنان شرکت پاکزی را مطلع و پسماند‌های خود را تحویل دهند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.