سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش‌از یکهزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در ایرانشهر و بمپور

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایرانشهر و بمپور گفت: یکهزار و۵۰۰ نفر از طریق کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های ایرانشهر و بمپور در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، وحید بامری رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایرانشهر و بمپور : دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سیره ائمه اطهار (ع) که از اسفند ۹۸ آغاز شده تا پایان تیر ادامه دارد.

اوافزود: عناوین موضوعی برگزاری این جشنواره در زمینه زندگی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد ابن موسی (ع) و در بخش ویژه نیز زندگی امام هادی (ع) در قالب‌های نقاشی، پویش کتابخوان مجازی، چهارگزینه‌ای، داستان نویسی، روزنامه کتاب و نمایش خلاق در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اجرا می‌شود.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های ایرانشهر و بمپور گفت: شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین فرصت برای شناخت و بهره‌مندی از راه و شیوه زیستن امام رضا (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) است.

او بیان کرد: باتوجه به شرایط فعلی و گسترش ویروس کرونا فرصت در خانه ماندن و شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای دانش آموزان، دانشجویان و تمامی گروه‌هایی که علاقمند به شرکت در این جشنواره هستند فراهم شده و می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir مشارکت کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.