سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه سایت‌های پسماند مازندران غیربهداشتی است

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: همه ۲۷ سایت پسماند در مازندران غیربهداشتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل محیط زیست مازندران در رامسر گفت: تنها ۱۵ درصد فاضلاب خانگی استان مازندران تصفیه می‌شود این درحالی است که میانگین کشوری بیشتر از ۵۰ درصد است و ۴ برابر نسبت به سطح کشور عقب هستیم.

او افزود: همه ۲۷ سایت پسماند در مازندران غیربهداشتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه در نقاط مختلف استان مازندران فاضلاب بدون تصفیه به دریا میرود که بخش اعظم آن دولتی و برای نهاد‌های مختلف است، گفت: با جدیت به حوزه فاضلاب ورود کردیم و در این بین از تهران و جا‌های دیگر تماس میگیرند که شکایت‌ها را پس بگیریم، اما ما مدافع مردم هستیم و پا پس نمی‌کشیم.

مدیرکل محیط زیست استان مازندران با انتقاد جدی از تصمیمات غلط گذشته گفت: چرا نباید کسانی که در گذشته تصمیمات غلطی گرفته اند و باعث مشکلات فعلی شده اند پاسخگو باشند؟


بیشتر بخوانید: فاضلاب رامسر به نقطه جوش رسیده است


مدیرکل محیط زیست مازندران افزود: برج‌ها و ساختمان‌های نامتعارف در سطح استان بخصوص سواحل و جنگل ساخته شده و در طراحی شهری نیز موضوع اقلیم توجه نشده است.

ابراهیمی با بیان اینکه مردم بومی ما دیگر در خانه هایشان نیز آرامش ندارند، گفت: ما نمی‌گوییم کسی ساختمان نسازد، اما انتظار ما تبعیت از الگوی بومی منطقه است.

او با بیان اینکه رامسر خواستگاه کنوانسیون بین المللی تالاب‌ها است و نخستین مجمع بین المللی حفاظت از محیط زیست دنیا در این شهر برگزار شده است، از جدیت فرماندار رامسر در حوزه محیط زیست قدردانی کرد و گفت: بهره برداری از طرح‌های زیست محیطی رامسر نشان از اراده مسئولان است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.