سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امکان ویرایش مدیریت سهام عدالت فراهم شد

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: بنا به درخواست زیاد مردم امکان ویرایش مدیریت سهام عدالت در هفته پیش رو فراهم شد.

اکبر حیدری سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در گفت و گو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد فروش سهام عدالت گفت: همه کارشناسان بازار سرمایه به سهام داران سهام عدالت توصیه می‌کنند که سهامشان را نفروشند و نگهداری کنند زیرا سبد سهام عدالت بسیار ارزنده است و در سال‌های آینده رشد زیادی خواهد داشت.

وی افزود: به عنوان مثال افرادی که هفته گذشته سهامشان را با عجله از طریق بانک‌ها فروختند، امروز ۱۵ درصد زیان کردند. به افرادی که قصد فروش سهام عدالتشان را ندارند توصیه می‌کنیم روش غیر مستقیم را انتخاب کنند.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در مورد تفاوت روش مستقیم و غیر مستقیم گفت: تفاوت روش مستقیم و غیر مستقیم در نوع مدیریت سهام است؛ در روش مستقیم، سهام به فرد منتقل می‌شود و افراد می‌توانند هر زمانی که خواستند سهامشان را بفروشند یا آن را نگهداری کنند.

حیدری بیان کرد: در روش غیر مستقیم تمام سهام شرکت‌های سبد سهام عدالت یک جا تجمیع شده است و این موضوع باعث می‌شود افراد برای دریافت سود سالیانه به ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیر بورسی مراجعه نکنند و شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سود سبد سهام عدالت را وصول و به حساب سهامداران واریز می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: ویژگی اصلی روش غیر مستقیم این است که شرکت‌های سرمایه گذاری استانی قرار است قرارداد‌های ملی  و پروژه های استانی با دولت منعقد کنند که سود این قرارداد‌ها به افرادی که روش غیر مستقیم تخصیص داده شود به همین دلیل به افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند سودی از پروژه‌های استانی به غیر سود سهام عدالت اختصاص پیدا می‌کند.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در مورد زمان ورود شرکت‌های سرمایه گذاری استانی به بورس بیان کرد: شرکت‌های سرمایه گذاری تمام استان‌ها به جز استان البرز در قالب سهامی عام تشکیل و آماده پذیره نویسی در بورس هستند. در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری استان البرز نیز در زیر مجموعه استان تهران فعالیت دارد و در آینده‌ای نزدیک شرکت سرمایه گذاری استان البرز نیز شروع به کار می‌کند.

حیدری ادامه داد: شرکت‌ها سرمایه گذاری استانی آماده ورود به بورس هستند و بلافاصله بعد از اتمام زمان انتخاب روش مدیریت سهام عدالت، مجامع شرکت‌ها برگزار و بعد از افزایش سرمایه در تابلوی بورس عرضه می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر دارای‌های سهام عدالت در صورت‌های مالی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی نشسته است و افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند باید از سبد شرکت‌ها حذف شوند به همین دلیل ورود آنها به بورس با تاخیر رو به رو شده است و شورای عالی بورس نیز بر روی موضوع تسریع ورود شرکت‌های سرمایه گذاری استانی به بورس تاکید کرده است و کمتر یک ماه آینده این شرکت‌ها در بورس عرضه می‌شوند.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت افزود: سهام هر شرکت سرمایه گذاری با یک نماد مستقل در بورس عرضه می‌شد، اما کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی مدیریت یکپارچه پرتفوی سهام عدالت را برعهده دارد.

فراهم شدن امکان ویرایش روش مدیریت سهام عدالت

حیدری ادامه داد: با درخواست زیاد مردم در هفته آینده امکان ویرایش تغییر روش مدیریت سهام عدالت فراهم می‌شود.

وی گفت: طبق اعلام  شرکت کارگزاری مرکزی حدود ۱۷ میلیون نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت افزود:اگر فردی روش مستقیم را انتخاب کرده است باید با بورس آشنایی داشته باشد و یا از روش‌های فروش سهام در بورس مطلع باشد در این صورت می تواند ارزش سهام خود را حفظ کند.

امکان فروش یکجا سهام در روش غیر مستقیم

حیدری تصریح کرد: در روش غیر مستقیم بعد از عرضه سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی در بورس افراد می‌توانند یکجا سهام خود را بفروشند در صورتی که در روش مستقیم تنها امکان فروش ۳۰ درصد سهام عدالت وجود دارد.

وی در مورد چگونگی وثیقه گذاری سهام عدالت در بانک‌ها برای اخذ تسهیلات گفت: قبلا قرار بود امکان وثیقه گذاری سهام عدالت در بانک‌ها فقط برای روش غیر مستقیم فراهم شود، اما مسئولان تصمیم گرفتند این فرصت برای تمام سهام داران فراهم شود.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت افزود:اگر افراد قصد نگهداری سهام عدالت را دارند روش غیر مستقیم را انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا افرادی که برای فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها اقدام می‌کنند پیام خطای عدم تطبیق شماره تلفن همراه به کاربر داده می‌شود؟ گفت: این مشکل مربوط به زمانی است که تعاونی‌ها کمتر در فرایند‌های ثبت نام دخالت داده شدند و به دلیل مراجعه مردم به کافی نت‌ها دقت لازم در ثبت اطلاعات انجام نشده است، افرادی که خدمات را در تعاونی‌ها استانی دریافت کردند مشکلی ندارند و اطلاعات آنها درست در سیستم ثبت شده است.

حیدری افزود: افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند برای احزار هویت نیازی به مراجعه به جایی را ندارند و شرکت‌های سرمایه گذاری استانی این خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

وی درمورد ارزش پرتفوی سهام عدالت گفت: در حال حاضر ارزش برگه‌های سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی به بیش از ۱۰ میلیون تومان در بازار بورس رسیده است البته هنوز ارزش سهام شرکت‌های غیر بورسی ارزیابی و به آن اضافه نشده است به همین دلیل پیش بینی می‌کنیم با عرضه سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی ارزش سبد سهام عدالت رشد خوبی داشته باشد.

حیدری درباره مشکلات ایجاد شده برای پرداخت حقوق کارمندان تعاونی‌های سهام عدالت گفت: به دلیل اینکه برای تعاونی‌های استانی منابع درآمدی در نظر گرفته نشده بود و مقرر شده بود از محل سود سهام عدالت منابعی به آن‌ها تخصیص داده شود، اما پرداخت نشد به همین تعاونی‌های استانی با دلیل مشکلاتی در پرداخت حقوق کارمندان خود مواجه شدند.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: در حال حاضر مشکلات حل و منابع برای تعاونی‌های سهام عدالت فراهم و این شرکت‌ها در حال احیا هستند تا بتوانند به مردم خدمات دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
مریم ملکی
۰۹:۴۷ ۲۸ تير ۱۳۹۹
لطفا من سنم بالاست و هنوز ویرایش شماره شبا نداده ام خواستار هرچه زودتر بازشدن سایت را دارم که ثبت شماره شبا را داشته باشم شما را به خدا هرچه زودترسایت راباز کنید که حق ویرایش داشته باشم ممنوع خداوند به شما اجرش را عنایت بفرماید انشاا...
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
لطفا ویرایش سهام عدالت رو پیگیری کنید ممنون
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۵ تير ۱۳۹۹
لطفا ویرایش سهام عدالت پیگیری کنید
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
لطفا ویرایش سهام عدالت رو پیگیری کنید
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۰ تير ۱۳۹۹
Yjcشب وروزم شده گریه کافینتی برامون اشتباه زد این انصاف نیست خودت یه جوابی بده
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
Yjcپس چی شد ویرایش من به شما اطمینان داشتم
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام خداوکیلی یه ویرایش گذاشتن اینقدر سخته ؟چقدر التماس کنیم بخدا مشکلاتمون کم نیست بقران فکر و درگیری کم نداشتیم اینو دیگه چیکار کنیم شما را بخدا برا مردم کاری کنید
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شما را بخدا بهمون بگین ویرایش میذارن یا نه بخدا از استرس مردیم چرا هر دفعه یه حرفی میزنن شما را بقران کمک کنید ویرایش بذارن چقدر التماس کنیم حداقل جوابمون را بدین از بلاتکلیفی در بیایم من از بورس چیزی بلد نیستم اخه چیکار کنم تازه برا مادر و برادر هم ازاد سازی مستقیم زدم اونا هم چیزی بلد نیستن مادرم بیسواد برادرم هم چیزی از بورس بلد نیست و از خودم کوچیکتر شما را بقران پیگیری کنید برامون
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام پس چی شد چرا ویرایش نذاشتن خدا را خوش نمیاد اخه یه پیرزن بیسواد چمیدون بورس چیه چرا گفتن تو این هفته ویرایش میذارن بعد نذاشتن مردم باید چیکار کنن اخه من که از بورس چیزی بلد نیستم تو را خدا شما برامون کاری کنید پیگیری کنیدصدامون را به گوش مسولین برسانید
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام گفتن این هفته ویرایش میذارن پس چی شد چقدر انتظار بکشیم هر روز باید به سایت سر بزنیم تو را خدا پیگیری کنید
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام حداقل جواب بدین که ویرایش میذارن یا خیر
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام چرا ویرایش نذاشتن؟
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
ویرایش لطفا
مریم
۱۵:۲۱ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید ویرایش در روش مستقیم بذارین خواهش میکنم من از بورس چیزی بلد نیستم
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام چراویرایش سهامو نذاشتین؟چشمامون خشک شد ازبس منتظرموندیم وهرروز به سامانه سرزدیم.
خواهشومیکنم پیگیری کنید..من میخوام غیرمستقیمو بزنم هیچی هیچی ازبورس سرم نمیشه.
اولش فکرکردم باید همه ازادکنیم.اماالان دیدم که اشتباه کردم وسواد بورس میخواسته.خواهش میکنم کل خانوادم غیرمستقیمومیخوایم.امکانشو حتی شده یه روزفراهم کنید
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
Yjc ممنون ازپیگیریتون ولی چرا تا الان خبری نشده به خدا کافینتی برامون اشتباهی زده برای همین حرص میخورم مال خانوادم رو خراب کردم وای خدا یعنی میشه من ازشرمندگی دربیام
محمد
۰۴:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام.یک خانواده ۴نفره هستیم که برای سهام عدالت ثبت نام نکردیم.خاهشا یکی راهنمایی کنه الان کجا باید مراجعه کنبم.با تشکر از باشگاه خبرنگاران حوان.
محمد1
۱۳:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام از14خردادازطریق سدادبانک ملی فروختم پول واریزنشده بخداقران غلط کردم اشتباه کردم ک براپول خودمون بایدانجوری بشه باماخداروخوش میادواریزنمیدن کجاپیگیری بدم شمارهاسهام عدالت و1569بکل خطاتوشبکه میده
نگین
۱۱:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام.
دقیقا چه زمانی ویرایشومیذارن؟
خواهشا پیگیری کنید.ازاسترس مردم.هرچی سود سهاممه بایدببرم دکتر ازبس نگرانی کشیدم.
ازازتون خواهش میکنم.
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
مردم رو مسخره خودتون کردین همش گفتین نمیشه ویرایش از مستقیم ب غیر مستقیم نداریم نداریم حالا ک یه عده ای رقتن توسجام ثبت نام کردن وووووتکلیف ماهاچیه ماهم میتونیم تغییر روش بدیم یانه
طاها
۱۰:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام شماره تلفنی که چند سال پیش موقع ثبت نام دادیم رو فراموش کردم چطور ویتونم شماره تلفن جدید وارد کنم؟
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
هروزیه بامبولی درست میکنن همون اول درست وحسابی مردم راتوجیح میکردین اینم ازدولت تدبیروامیدحالا که ملت فروختن دیگه میگه تو روش غیرمستقیم میشه تمام سهام رافروخت ملت راعروسک خودشون کردن
شاهین
۲۰:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
باسلام باشگاه خبرنگاران جوان چرا پی گیری نمیکنید چرا درد مردم را منعکس نمی کنید آخر برادر عزیز حضوری در تاریخ 3/7دربانک تجارت وکالت دادم تا حالا تک ریال واریزی نداشتم از شما به عنوان امین مردم تقاضامندیم که جواب ما رو بگیرید اگر خواستید شماره بگیره وشمار کد ملی را برایتان ارسال میکنم هرجا رفتیم می گویند ما اطلاع نداریم حتی بانک تجارت وسرپرست رفتم جواب ندادن. ممنون
سعید
۱۷:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
هر چه زود تر ویرایش مستقیم به غیر مستقیم را بزارید
ممنون میشم
30درصد
۱۶:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام تشکرمیکنم ازخبرنگاران جوان مشکل ما واریزنشدن پول 30درصدسهام عدالت وشمار1569ک اصلن نمیشه با ایرانسل تماس گرفت ازکجاپیگیری بدم پول واریزنشدبرام
نگین
۱۵:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام
خواهشا برای همه این امکان تغییرو بذارید.من خودم انتخاب نکردم.یکی ازخانواده واسم مستقیمو زده.من هیچی ازبورس نمیدونم خواهشا وقت بدین درستش کنم
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
کی میاد تو پرتفو ؟
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
کی وارد پرتفوی میشه این سهام عدالت؟
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
کی این سهام عدالت وارد پرتفوی من میشه؟
محمد1
۱۳:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام باخط ایرانسل شمار1569گرفتم میگ اشتباه این شماره والابخداموندیم کجاپیگیری کنیم باتشکرازاینک پول 30درصدم واریزنشد
محمد2
۱۳:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام از14خردادازطریق سدادبانک ملی 30درصدفروختم 26خردادواریزنشده پولش شماره1569باخطوط ایرانسل نمیشه تماس گرفت
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
کاش واقعا کسی باشه از روی دلسوزی به طور کامل شفاف سازی کنه که کدوم روش خوبه، واقعا کار درستی نیست خوب اطلاع رسانی نکنن و از این بابت مردم متضرر بشن، چون واقعا اگه حق کسی ضایع بشه، حق الناس هست و غیرقابل جبران
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
الان دقیقا منظور از این خبر چیه؟
یعنی قراره امکان ویرایش برای تغییر روش مستقیم به غیر مستقیم رو فعال کنن؟
خب هفته آینده که کلا سایت رو قراره ببندن، فقط تا آخر خرداد امکان انتخاب روش هست.
حداقل یه جور بهتر اطلاع رسانی کنن، مردم گیج نشن
محمد
۱۰:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
لطفا امکان ویرایش قرار بدین
سهامدار
۰۹:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام.درپرتفوی سهام عدالت رو نشون نمیده. کارگزاری مفید روهم انتخاب کردم.کسی اگه اطلاعی داره لطفا راهنمایی کنه.روش مستقیم رو انتخاب کردم و مراحل بعد روهم انجام دادم هم سامانه سجام و هم احراز هویت.الان کد بورسی و پروفایل خودمو دارم برای بورس اما سهام عدالت نیست هیچکجا.چکار کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید
Behrad
۰۰:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام امکان اینکه سهام عدالت در پرتفوی باشه نیست بلکه بعضی کارگزاریها سایتی مجزا طراحی کردن که سهام عدالت فروخته میشه ‌. به سایت مفید قسمت سهام عدالت سوالات متداول مراجعه کنید.اگه میخواید مقدار سهامتونو ببینید به سامانه سهام عدالت مراجعه کنید.
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
تو سایت سهام عدالت زده 4بار سود برای من واریز کردن اما دوبار بیشتر نریتن حسابمو تو اون تاریخها چک کردم همچین واریزی ای ندارم ؟؟به کی و کجا بگیم
عظیم
۰۹:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
لطفا میشه اعلام بفرمایید. سهامی که در سه هفته 15درصد بقول شما افزایش سود آوری داشته. در مدت این ده سال سودش کجا رفته و چرا پرداخت نشده؟
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
خواهشن روي اين تعاوني هاي استاني نظارت داشته باشيد دوباره مثل بقيه موارد نشه كه بعد از چند سال ديگه نگن تخلف شد و كسي برداشت و برد و خورد
دست ماهم به جايي نرسه
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
چیز بسیار جالب اینکه یکی از تحلیل گران دوماه پیش اعلام کرد با آزاد سازی سهام عدالت، دولت و بانک ها نمی تونند ارزش واقعی سهام رو به مردم برگردونند، در واقع سهام از مردم بخرند.
اتفاقا همین اتفاق هم افتاد و بانک ها هنوز نتونستند پول مردم واریز کنند
البته بانک ها هم به فکر جیبشونند
در نتیجه بهتر اینکه برای بالا رفتن ارزش اسمی سهام عدالت خوشحال باشیم
طیبه قاضی
۰۷:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۶نفریم که سهام عدالت مان را مسطقیم انتخاب کردیم ولی هیچی ازسهامداری هم نمی دانیم نمیشه به غیرمستقیم بزنیم
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
یکی نیست به این آقا بگه شما همین الانشم تو متن همین خبر تناقض داری داداش من یکم اطلاعات و دانشتون رو بالا ببرید جای دوری نمیره بعدشم من پنجشنبه هفته گذشته شماره موبایلم رو تو کچقسمت مخصوص و مربوط به سهام عدالتم در کارگزاری ویرایش کردم اما همچنان نمی توانم وارد بشم یجای
کارتون میلنگه داداش من
داود
۰۶:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
امکان ویرایش ز مستقیم یه غیر مستقیم را فراهم کنید
مصطفی
۰۶:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
من ترسم اینه که این شرکت های استانی هم چون شبه دولتی هستند عملا تبدیل بشند به سربار مردم و ارزش سهام رو بیارند پایین
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
تعداد زیادی. از شهر وندان هستند که هنوز ثبت نام نشدند و جا مانده اند یک فکری به حال آنها هم بشه
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ثبت نام چی ؟
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
O سلام خواهش میکنم ازباشگاه خبرنگاران ازاقای حیدری سوال کنن که ثبت نام سجام کردم اهراززهویت هم کردم میتونم هفته بعد که امکان ویرایش گذاشتن دوباره غیرمستقیمم انتخاب کنم لطفاجواب بدین
مخمد
۰۲:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ایا به کسانی که تا الان ثبت نام نداشتند تعلق میگیره.چه جوری باید ما ثبت نام کنیم.ممنون میشم جوابم بدین
محمد
۰۴:۰۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
ما یک خانواده ۴ نفره هستیم که هنو سهام عدالت رو ثبت نام نکردیم.خاهشا راهنماییمون کنین.خیلی هم از لحاظ اقتصادی وضعمون خرابه .کجا باید بریم پیگیری کنیم.با تشکر از زحمتکشای خبرنگاران جوان.ممنونم از اینکه بفکر مردم هستین
آراد
۰۲:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
به مردم هی اسرار میکردن که سهم خود را به روش مستقیم انتخاب کنید تا خودتون سهامتون رو بدون واسطه مدیریت کنید الان میگن روش عیر مستقیم به صرفه تره ...والا ما که سهام عدالت داریم تا حالا دو بار برا ما سود سهام رو داده بودن .از اون گذشته تو روش مستقیم هم یه واسطه هست دیگه به اسم کارگزاری این کجاش مدیریت مستقیم هستش اگه بخوای بفروشی باید کارگزاری برات بفروشه بخوای سهام خریداری کنی باید کارگزاری برات بخره واقعا مسخره است
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
خدا خیرتان بده.
این هم دعای خیر پشت سر باشگاه خبرنگان که واقعا من روزی بیست بار یه سایت شان سرکشی می کنم.
واقعا به فکر مردم و عموم جامعه هستند.
دمشون گرم
خدا حفظ تان کنه
ما از انتخاب روش مسقیم سهام عدالت پشیمانیم.
نسا
۰۱:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید.واقعا اگه امکان ویرایش مستقیم و غیر مستقیم بوجود بیاد خیلی عالی میشه باتشکر
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام ما بانک تجارت ششم خرداد زدیم برا فروش سی درصد تا الان واریز نشده تو رو خدا به کاری بکنید بخدا لازم داشتیم که زدیم مشگل داشتیم چرا واریز نمیشه اگر نداشتیم که اصلا نمیفروختیم
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من روش مستقیم انتخاب کردم کاری انجام ندادن خودش غیر مستقیم میشه یاخودم باید غیر مستقیم کنم
وحید
۲۳:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
لطفا و خواهشا درباره ی خانوارهایی که اقدام به ثبت نام سهام عدالت بنا به دلایلی نکرده اند اقدام نمایید.
این سهام اگر سهام عدالت است پس چرا عدالت در آن نیست.
عدالت یعنی همه بتونن استفاده کنن.
شاید برای دولت خیلی چیزها مهم نیست اما ما خرج زندگیمون رو داریم به سختی در میاریم. حالا این وسط حق سهام عدالت رو هم از ما گرفتن.
خواهشا به قشر ضعیف توجه نمایید.
رضا
۲۲:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام در مورد نفراتی ندانسته اقدام ب مستقیم کردندپیگیر باشید حیران ماندند سریع تر تا متضرر نشوند ممنون
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
باتشکر از دولت تدبیر و تمدید که فقط با تمدید برنامه ها دولت را به پیش میبرن
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کی به پرتفو اضافه میشه
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کدام مردم ،دولت داره زوری به مردم تلقین میکنه که روش غیر مستقیم را انتخاب کنن الان دو ماه مردم را سرگردان کردن نمیشه فروخت سیستم خطا میده یه روز میکن شماره تلفنو عوض کنید یه روز میکن غیر مستقیم بهتره فقط دارن زمان میخرن تا سهام از چنگ مردم در بیارن چه تضمینی است سال دیکه دولت جدید نزنه زیر همه چیز همانطور که این دولت سهام یک میلیونی احمدی نژاد را نصف کرد
محمد
۲۲:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام 14خردادازطریق سدادبانک ملی30درصدفروختم امروز25خردادپولی واریزندادن واریزنشده پس کی واریزمیشه دقیقأ
Ali
۲۲:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من سال ۹۲ سهام عدالت اسم نوشتم الان چکشو ددارم ولی اسمم تو شایت نیس چیکار کنم به پولش احتیاج دارم چطور ثبت نام کنم
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
۱۵ روزه سهامو فروختم هیچی به حسابم نیومده.
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ببینید برای دومین پیغام خطای تلفن همراه برای من میاد مطمئنم من شماره را درست وارد کردماشتباه از ناحیه شماست لزفا این مسخره بازی ها را کنار بگذارید سامانه را درست کنید
محمد
۲۱:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.لطفا تغییر روش مدیریت سهام عدالت از مستقیم به غیر مستقیم را زودتر فراهم کنید.
مهدی
۲۱:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
واقعا متاسفم که یک کار کوچیک رو آنقدر برای مردم سخت کردید که همه گیج شدن. اگه سهام مال مردمه پس چه ربطی داره که یکجا میفروشه یا 30 درصد. چرا دوهفته پیش که مردم یکسری می‌خواستند روش مستقیم رو تغییر بدن گفتید نمیشه مردم رو اسیر کردین توی دفاتر پيشخوان که هر کدوم مبلغ دلخواهش ن رو میگرفتن. واقعا که آبروی هرچی کارشناس رو بردین
شایان
۲۱:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من به همه توصیه میکنم روش مستقیم رو انتخاب کنند. چون در روش غیر مستقیم اصلا نمیشه به عملکرد دولت اطمینان کرد . همین طور که در این چند سال نیمی ازسهام عدالت ۵۰ میلیون ایرانی رو به جیب زد و سهام عدالت ۱ میلیونی شد ۵۰۰ هزار تومن ویا حتی کمتر . سود سالیانه هم در حد ۱۰۰ هزار تومن به مردم میداد که در روش غیر مستقیم هم همین اتفاق میفته و سود ناچیز به دست مردم میرسه. میترسم نصف دیگر سهام عدالت هم بالا بکشه
رسولی
۲۰:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام خدا خیرتون بده ما هم ۱۵ نفر میخوایم به غیر مستقیم برگردیم
بهبهان
۲۰:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام، افراد زیادی شماره همراه زمان ثبت نام نداشتند وشماره ثبت شده رانمیدانند لطفا گزینه ثبت تلفن زمان ثبت نام را حذف کنید
محمدحاتمی
۲۰:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام خواهشن لطفن شماروخداقسم پیگیری بدین چرابانک ملی واریزنمیده پول 30درصدومن14خردادازطریق سدادفروختم وکدپیگیری دارم تکلیف ماروشن بشه یا30درصدسهامم برگرده یاپولش واریزبشه ن ازمن تنها ارهمه این بنده خداهاک احتیاج بودن هستن براپولش باتشکرخداخیرتون بده ک حرف دل مافقرارومیشنوین
مهندس
۲۰:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام اقای حیدری فقط پیگیری بدین چرابانک ملی پول 30درصدسهام واریزنمیده.اگ نفروخته کنسل بدن برافروش بعدأویرایش بزارین تکلیف فروش 30درصدی ک پول واریزنشده روشن بدین منتظرهستیم جواب بدین چراواریزنمیشه تشکر
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
آنها که روش مستقیم وغیر مستقیم را انتخاب نکرده اند چه میشود
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
به صورت پیش فرض روش غیر مستقیم انتخاب شده و اگر شما اقدامی برا انتخاب نکنید ، روش غیر مستقیم باقی می ماند.
r
۲۰:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
یه ملت مسخره کردین دارید به ریشمون میخندین
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من آزاد کردم چرا نباید این سهام به پرتفوی من اضافه بشه دلیلش چیه مگه قرار نبود به صورت مستقیم مدیریت سهام خود را دردست بگیریم اصلا برای چی آزاد کردیم که چی بشه بریم تو سایت به سهام مون نگاه کنیم که چی بشه نگاه کردن به سهام یعنی مدیریت مستقیم
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
Yjc روش غیرمستقیم و انتخاب کنیم میشه سهاممونو بفروشیم بعدن؟
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
نه من الان رفتم توی سایت امکان ویرایشش نیست ک
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا تاحالا سود ندادید؟
پری
۱۹:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من روش مستقیم رو انتخاب کردم ولی الان میخام به غیر مستقیم تغییر بدم میشه ویرایش کنم
وحید
۱۸:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
الان ۲۰ روزه میخوام تو سامانه شماره شبا ثبت کنم نمیشه خطا میده چند نفر هستیم که این مشکل داریم صرفا برای یکنفر نیست بانک هم پرسیدیم میگه شماره شبا مشکلی نداره انگاری سامانه درست کار نمیکنه
Behrad
۲۰:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
شما شماره رو ثبت میکنی ممکنه دو هفته طول بکشه تایید بشه اگه بابت اونه نگران نباشید ولی اگه سیستم شبا رو اصلا ثبت نمیکنه اون یک حرف دیگس.باید پیگیری کنید
وحید
۱۸:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
ازکجا باید پیگیری کرد شماره پشتیبانی سهام عدالت هم جوابگو نیست
گرکوک
۱۸:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من که فعلا نیازی به پول سهام عدالت ندارم فعلا میزارم سر جاش باشه تا بعد
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کی به پرتفو اضافه میشه؟؟؟
محمد
۱۷:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام نصف سهامداران30درصدبرافروش گذاشتن ک پولی واریزنشده بحساب ها بنظرتون الان ویرایش بزارن میشه غیرمستقیم انتخاب داد و30درصدی ک برافروش رفته تکلیفش چیه آقای حیدری تکلیف 30درصدی ک برافروش رفته چی میشه ک غیرمستقیم انتخاب بدیم
محمدساسان
۱۷:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام 30درصد14خردادبرافروش ازطریق سدادگذاشتم امروز25خرداد چراواریزنمیدن پس اگ نفروختن نفروشن پس ماروش مستقیم زدیم کدبورسی چرا ارسال نشدبراما
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کسانی که روش مستقیم رو انتخاب کردن چه زمانی سهام عدالت وارد پرتفوی افراد در بورس میشود لطفا پیگیری کنید
محمد علی
۱۷:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا پیگیر روند تغییر مدیریت باشید.ممنونم
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
این چه عدالتیه هنوز خیلی از مردم سهام عدالت ندارند تکلیف اونها چه می شه؟؟؟
امین
۱۷:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا افرادی که برای فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها اقدام می‌کنند پیام خطای عدم تطبیق شماره تلفن همراه به کاربر داده می‌شود؟

__چی بالاخره؟ما الاف شدیم اینجا
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ششم غیر حضوری ب بانک فروختیم هنو پولمون واریز نکردن ایی بانک ملت چرا اینحوریه ??? اگه نیاز نداشتیم ک نمیفروختیم
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ما که ۳۰ درصدشو فروختیم چکار کنیم؟ چرا زوتر نگفتید تا ماهم نفروشیم سهاممون رو؟!
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
این همه میگن نفروشین تازه میگی چرا زودتر نگفتین
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
افراد زیر 18 سال که سیمکارت بنام ندارند چه کنند
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
واااای دیکه موندیم چهکنیم یه بار میگید غیرمستقیم هیچ دخل وصرفی ندارید نسبت به سهام یه بار میگید یه جامیشه فروخت ولی بعدها
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا شبای بانکی افراد سهامدار مستقیم با بیش از یکماه درخواست ، هم چنان در دست بررسی اعلام میکنید؟لطفا رسیگی کنید
شاهین
۱۶:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
قبل فروختن این اطلاعاتو دست مردم ندادن. بعد این رفتن مردم روش مستقیم‌رو انتخاب کردن اومدن خبر میدن. اینا دیگه کین بابا
عارف
۱۶:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
خیلی خوشحال شدم زودترویرایش سهام عدالت وتغییرازمستقیم به غیرمستقیم روبزارن
علی
۱۶:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
دستتون دردنکنه خیلی عالی میشه ویرایش وتغییرازمستقیم به غیرمستقیم روبزارن خداخیرتون بده
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا بانک ملی پول فروش سهام عدالت رو نمیده ششم خرداد درخواست فروش دادیم اما هنوز چیزی واریز نشده.
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا بانک ملی پول فروش سهام عدالت رو نمیده ششم خرداد درخواست فروش دادیم اما هنوز چیزی واریز نشده.
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
ماکه مستقیم زدیم هم میشه تغییر داد یانه؟
علی
۱۶:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من میخوام کل سهام در آینده بفروشم اما میترسم که گزینه غیر مستقیم انتخاب کنم و سهام استانی بشه و دیگه امکان فروش یکجا نداشته باشه
حاج سم سام
۱۹:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
منم مث شمام میخوام تابستان 1400بفروشم اگه دوستان کسی میدونه جواب بده که ایامیشه سال بعد فروخت
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چه عجب، بالاخره امکان ویرایش رو میخوان فعال کنن.....
Narges
۱۵:۴۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
این چه وضعشه هر روز یه خبر جدید
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
فکر کنم ایشون یادش رفته سامانه سجام برای واریز سود شرکت ها به حساب دارنده سهام هست.تا از مراجعه به شرکت ها خودداری شود.
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
این دیگه چه فیلمیه برای مردم ساختین
حاج سم سام
۱۴:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام تشکرازاین روش خوب ما الان 10نفریم مستقیم زدیم ولی ازبورس اطلاعی نداریم میخواستیم برگردونیم غیرمستقیم که خداروشکراین عمل انجام میشه ازهفته اینده
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
هیچ اطلاعی نداری چرا همرو مستقیم کردی