سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری مشکلات افت فشار آب در رامهرمز

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: مشکلاتی، چون ٱفت فشار آب در دو شهرستان رامهرمز و رامشیر مخصوصاً در روستا‌ها موضوعی جدی و در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: مشکلاتی، چون ٱفت فشار آب در ۲ شهرستان رامهرمز و رامشیر مخصوصاً در روستا‌ها موضوعی جدی و در حال پیگیری است.

او بیان داشت: مردم به مجلس یازدهم کاملاً امید بسته‌اند و امیدوار هستند این مجلس جهت رفع مشکلاتشان قدم بردارد و  نمایندگان مردم با ایجاد کارگروه‌های تخصصی در مشکلات حوزه انتخابیه خود به دنبال رفع مشکلات باشند.

متینیان تصریح کرد: اکنون جاده رامشیر به بندر ماهشهر که جاده ترانزیتی و پرتراکم ترافیکی است هم اکنون مردم هر هفته شاهد تصادف و از دست دادن و مصدوم شدن در این مسیر هستند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس ادامه داد: در بحث کشاورزی رامهرمز و رامشیر باوجود ظرفیت‌های بسیار بالای زمین‌های حاصلخیز و مناسب در این دو شهرستان با مشکلاتی نظیر کمبود آب و عدم مکانیزه شدن نهر‌ها از سنتی به صنعتی روبرو هستند.

این مقام مسئول گفت: روزانه بیش ۶۰۰ هزار بشکه نفت در رامشیر و رامهرمز تولید می‌شود، ولی در این ۲ شهرستان بیکاری جولان می‌دهد و عمده‌ترین مشکلات این ۲ شهرستان و البته و خوزستان به بیکاری برمی‌گردد.

 او اظهار داشت: به اعتقاد بنده باید برای حل معضل بیکاری به بخش‌های خصوصی روی آورد و باوجود سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی، برخی از مشکلات اشتغال این دو شهرستان حل شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.