سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر کردستان

پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر کردستان در کلیه شعب تابعه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ابتدای افتتاحیه مراسم در هلال احمر شهرستان سنندج گفت: انتخابات شورای اجرایی تبلور و تجلی اصل مردمی بودن جمعیت هلال احمر بوده که طی آن داوطلبانی از جنس مردم بر اساس رای مردم انتخاب شده و سیاست‌های کلی جمعیت هلال احمر بعنوان یک نهاد مردمی و انسان دوست را تعیین می‌کنند.

جلالی ابراز داشت: در انتخابات هلال احمر استان کردستان ۱۲۱ نامزد شرکت کننده شامل شورای اجرایی و بازرسی پس از بررسی‌های به عمل آمده و استعلامات از مراجع ذیصلاح و طی مراحل قانونی با یکدیگر و در فضایی کاملا سالم و بدور از هرگونه حاشیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گفت:در جهت جلوگیری ازشیوع کرونا انتخابات مجامع در کلیه شهرستان‌های تابعه استان با رعایت کامل موازین و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در کلیه مکان‌ها و سالن‌های برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها، تدابیری اتخاذ شده بود که اقلام حفاظتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین شرکت کنندگان در انتخابات توزیع گردد.

جلالی اظهارداشت: خوشبختانه انتخابات مجامع هلال احمراستان کردستان در فضایی کاملا سالم و بدور از هرگونه حواشی و فشار‌های سیاسی انجام پذیرفت و افراد انتخاب شده شورای اجرایی و بازرسی که موفق به کسب رای لازم برای ورود به حلقه شورای اجرایی شدند، در نهایت سلامت و صحت از سوی شرکت کنندگان انتخاب شدند.

او از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات سخن گفت و ابراز داشت: ساختار هیات مدیره، ساختار ارزشمندی است که اعضاء میتوانند گام‌های مهمی برای ارتقاء جمعیت استان بردارند و ابراز امیدواری کرد که جمعیت هلال احمراستان نماینده‌ای در شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور بعنوان بزرگترین و برترین مرجع تصمیم گیری و سیاست کذاری در هلال احمر داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مشارکت اعضاء واجد شرایط در انتخابات مجامع هلال احمر کردستان را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و از کلیه داوطلبان، امدادگران، جوانان، عوامل ستاد اجرایی و نظارت، عوامل تامین کننده امنیت مکان‌های برگزاری انتخابات، فرمانداری‌های تابعه استان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است این انتخابات در ۱۰ شعبه تابعه استان کردستان و در ۱۰ سالن اصلی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.