سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال بارش‌های پراکنده در نواحی سردسیر خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز عصر احتمال بارش‌های رگباری پراکنده در نواحی سردسیر و مرتفع استان وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز عصر همراه با افزایش ابر و وزش باد احتمال بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در نواحی سردسیر و مرتفع استان وجود دارد.

او افزود: از فردا سرعت وزش باد در خراسان رضوی به ویژه در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک شدت می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روند افزایشی دمای روزانه و شبانه که از ابتدای هفته قبل در خراسان رضوی آغاز شده، تا دوشنبه این هفته ادامه دارد و در مناطق گرمسیری استان تا بیش از ۴۰ درجه می‌رسد.
 

کاهش دمای خراسان رضوی از سه‌شنبه 

 
فاروقی بیان کرد: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی از روز سه‌شنبه هفته جاری روند کاهشی دارد.
 
او تصریح کرد: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد ۳۳ درجه سلسیوس بود که تا روز دوشنبه این هفته به ۳۹ درجه خواهد رسید، اما سه‌شنبه بیشینه دمای هوای مشهد ۳۷ درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۷ درجه سلسیوس بود که دوشنبه شب به ۲۲ درجه افزایش می‌یابد.

فاروقی اظهار کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند؛ بیشترین شدت وزش باد در این مدت هم در سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.