سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرنده های مزاحم میدان کرج پر می زنند؟/ صدور فیش حقوقی برای پاکبانان

سرپرست معاون خدمات شهری کرج گفت: مجوز پلمب پرنده فروشی های میدان کرج این هفته صادر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فعالیت پرنده فروشی های بلوار چمران(میدان کرج) از نظر ایجاد آلودگی و سد معبر همواره مشکلاتی را برای شهروندان و به خصوص ساکنان منطقه رقم زده است.

جمع آوری این واحدهای صنفی مدتی است که توسط شهرداری کرج، مرکز بهداشت، اتاق اصناف مرکز استان البرز و... درحال پیگیری است.

علی اصغر همتی، سرپرست معاون خدمات شهری کرج در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به این موضوع گفت: مجوز پلمب پرنده فروشی های میدان کرج این هفته صادر و این واحدهای صنفی از حاشیه بلوار چمران جمع آوری می شوند.

او با بیان این که در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های روستایی شهرداری کرج بخشی به صورت ویژه به ساماندهی مشاغل مزاحم می پردازد، افزود: پرنده فروشی ها به علت مسائل بهداشتی و سدمعبر اعمال قانون می شوند و در شاخه مشاغل مزاحم قرار نمی گیرند.

سرپرست معاون خدمات شهری کرج با بیان این که گاهی پیمانکاران عین مبلغ حقوق پاکبانان را پرداخت نمی کنند و با اشاره به این که حقوق پاکبانان در بعضی مناطق با تاخیر پرداخت می شود، گفت:سامانه ای را راه اندازی کرده ایم که از طریق آن برای پاکبانان می توانند فیش حقوقی دریافت کنند و از مبلغ اصلی حقوق خود با خیر شوند.

او با بیان این که این سامانه برای اولین بار به بهره برداری رسیده است، افزود: پاکبانان درصورت مشاهده تمایز بین مبلغ فیش حقوقی و مبلغ پرداختی پیمانکار، موضوع را به ما گزارش دهند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
پریا
۱۷:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه پرنده فروشی و بازار میوه هر دو نه تنها باعث الودگی محیط شده بلکه چهره شهر رو نازیبا کرده و بوی زننده این محیط هر رهگذری رو آزار می دهد
آرمان
۱۲:۰۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
باید اون بازار میوه رم جمع کنن واقعا چهره شهرو خراب کرده