سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام حذفی ایتالیا؛

ناپولی - اینتر/ مچ اندازی گتوزو و کونته برای رسیدن به فینال

تیم‌های ناپولی و اینتر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳ و ۳۰ امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ناپولی و اینتر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب (شنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر سن پائولوی شهر ناپل به مصاف هم می‌روند.

دیدار رفت دو تیم قبل از شیوع ویروس کرونا، در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان با پیروزی یک بر صفر ناپولی به پایان رسیده بود. دیداری که فابیان هافبک ناپلی‌ها تک گل بازی را در دقیقه ۵۷ به ثمر رسانده بود تا شاگردان آنتونیو کونته کار بسیار دشواری را در بازی برگشت داشته باشند.

ناپولی با گتوزو در ماه فوریه خیز خوبی را برداشته بود و نتایج بسیار خوبی می‌گرفت و قطعا یکی از تیم‌هایی که از ویروس کرونا زیان بسیاری دیده، این تیم خواهد بود، زیرا بعید است آن‌ها پس از سه ماه تعطیلی بتوانند به زودی به همان فرم ایده آل خود بازگردند.

برخلاف پارتنوپی، شاگردان کونته احتمالا از تعطیلی مسابقات ضرر چندانی نکردند و خیلی ناراحت نشدند، زیرا آن‌ها فرم خوبی نداشتند و از پنج مسابقه آخرشان، سه شکست متحمل شده بودند و حالا با توجه به این تعطیلی طولانی مدت، می‌توانند به روند خوبشان بازگردند.

آخرین مسابقه نراتزوری دقیقا سه ماه و پنج روز قبل و دیدار مقابل یوونتوس بود که با شکست دو بر صفر آن‌ها همراه شد.

کوین مالکویت و کونستانتین مانولاس هر دو از ناپولی تنها غایبان این دیدار هستند که به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست دادند.

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی امشب:

ناپولی: اوسپینا، ماکسیموویچ، کولیبالی، روی، دی لورنزو، فابیان، زیلنسکی، دمه، مرتنز، کایخون، اینسینیه

اینتر: هندانوویچ، دی فرای، باستونی، اشکرینیار، بروزویچ، بارلا، اریکسن، کاندروا، یانگ، لوتارو مارتینز، روملو لوکاکو

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.