سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

قطع برق روستا‌های شهرستان قصرقند در پی وقوع طوفان امروز/ حادثه تلفات جانی نداشته است

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به تشریح جزییات حادثه طوفان شهرستان قصرقند پرداخت.

علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حادثه طوفان و بارش شدید باران در شهر قصرقند استان سیستان و بلوچستان گفت: طی گزارش اداره کل مدیریت استان سیستان و بلوچستان باد شدید و گرد و خاک به برخی از منازل در شهرستان قصرقند و همچنین بخش سابورک خسارت وارد کرده و دیوار این منازل دچار شکستگی شده است.

وی افزود: این حادثه به تاسیسات برقی شهر و روستاهای مجاور خسارت وارد کرده است و تعداد ۲۰ تیر برق آسیب دیده‌اند که با اقدامات همکارانم در استان سیستان و بلوچستان این مشکل درحال برطرف شدن است.

ماموران راهداری درحال حل مشکل برق 

 برای بررسی بیشتر حادثه عباسعلی ارجمندمدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان هم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:تاکنون مشکل برق روستا‌ی هیت، بخش ساربوگ در شهر قصرقند مرتفع شده و در تلاش هستیم تا مشکل برق روستاهای زین الدینی، سراوانی بازار و منطقه کاجو نیز برطرف شود.

ارجمندی تصریح کرد: طوفان در دو مسیر نیکشهر به چابهار و نیکشهر به قصر قند حدود 10 تیر برق را واژگون کرده و ماموران راهداری و اداره برق جهت رفع مشکل در حال فعالیت هستند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان خوشبختانه وقوع این حادثه تاکنون تلفات جانی به همراه نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: تا ساعت 23:15 دقیقه وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک به برخی از منازل در شهرستان قصرقند بخش سابورک خسارت وارد کرده و دیوار این منازل دچار شکستگی شده است.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه به تاسیسات برقی شهر و روستاهای مجاور خسارت وارد شده و تعداد ۲۰ تیر برق آسیب دیدند که مسئولان اداره برق شهرستان درحال رفع مشکل به وجود آمده هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت بحران ، طوفان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.