سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات معیشتی مردم، مهمترین اولویت نمایندگان مجلس

امام جمعه بجنورد گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم باید مهمترین اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد در  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم باید مهمترین اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری از مردم فهیم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات استان قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد مشکلات فراوان اقتصادی در کشور هستیم که می‌طلبد نمایندگان با کنار گذاشتن مسائل فرعی، رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

امام جمعه بجنورد همچنین با تاکید بر نظارت دقیق نمایندگان بر اجرای قوانین در کشور، تلاش برای رفع قوانین دست و پاگیر و همچنین وضع قوانین راهگشا در کشور را از دیگر اولویت‌های مجلس جدید عنوان کرد.

خطیب جمعه بجنورد در بخش دیگر از خطبه ها، اعتراضات مردم آمریکا علیه نژادپرستی را نشان از افول امریکا از ابرقدرتی دانست وگفت: نماد‌های نژادپرستی در آمریکا در حال سقوط است و بالغ بر ۵۰ ایالت و ۵۵۰ شهر آمریکا شاهد شورش و اعتراضات فراگیر مردمی هستند.
او با بیان اینکه با اتفاقات اخیر در امریکا چهره پنهان امریکا و سردمداران آن آشکار شده است، افزود: این قیام گسترده ابر قدرتی آمریکا را در هم شکست و واقعیت وحشیگری و ستمگری مسئولان امریکایی را به نمایش گذاشت.


بیشتر بخوانید:آیین نماز جمعه این هفته برگزار می شود


حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مردم و مسئولان استان در مبارزه با ویروس کرونا افزود: کرونا تمام نشده و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با تببین فرهنگ ایرانی اسلامی و نوع دوستی و کرامت مردم ایران از ادامه رزمایش مواسات برای جبران بخشی از آسیب‌های اجتماعی در کشور و استان خبر داد وگفت: در ایام شیوع کرونا، فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ایران متجلی شد و با مشارکت در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بالغ‌بر ۸۰ هزار خانوار استان از کمک‌های مؤمنانه برخوردار شدند که لازمه آن لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و ادامه همدلی و همراهی مردم در اجرای زرمایش مواسات است.

نماز جمعه، امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی مراکز شهرستان‌ها نیز برگزار شد.

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.