سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۲۳ خرداد؛

تصویری از بازیکن سابق تیم استقلال در کنار قهرمانان کشتی؛ تصویری از احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان اسبق باشگاه بایرن‌مونیخ

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


داريوش شجاعيان، بازیکن تیم استقلال، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«تو زندگی اگه رسیدی به یک در بزرگ که یه قفل بزرگتر هم بهش بود نترس و ناامید نشو، چون اگه قرار بود اون در هیچ وقت باز نشه حتماً به جاش یک دیوار می‌ساختند.»

حنیف عمران‌زاده، بازیکن سابق تیم استقلال تهران و مربی فوتبال، با انتشار تصویری از خود و هم‌تیمیانش در زمین فوتبال یادی از گذشته‌ها کرد.

هادی طباطبایی، بازیکن سابق تیم استقلال تهران و مربی فوتبال، با انتشار تصویری از خود در کنار غلام‌رضا محمدی، کشتی‌گیر آزادکار پیشین و حمید سوریان ریحانی‌پور، کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی، آن‌ها را دوستان و قهرمانان خواند.

رضا شاهرودی، بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران، با انتشار تصویری از دوران جوانی خود نوشت:

«آخر هفته خوبی داشته باشید، یک شب خوب در کنار رفیقای ناب و دوست داشتنی و با معرفت.»

کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم فوتبال یوونتوس، با انتشار تصویری از خود در حساب کاربری اینستاگرامش برای همه طرفداران یک روز خوب را آرزومند شد.

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و مربی لیگ برتر خلیج فارس، تصویری از خود در حال دست دادن با الیور کان، دروازه‌بان اسبق باشگاه بایرن‌مونیخ را در حساب کاربری اینستاگرام خود با مخاطبینش به اشتراک گذاشت.

علی دایی، بازیکن سابق تیم ملی ایران، در حساب کاربری اینستاگرام خود تصویری از جشن قهرمانی سال ۱۹۹۹ بایرن‌مونیخ در بوندسلیگا را به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.