سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متاسفانه در تعداد افراد بستری آمار در استان چهارمحال و بختیاری رو به افزایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: متاسفانه در تعداد افراد بستری آمار در استان چهارمحال و بختیاری رو به افزایش است، در واقع انتظار هم همین است، چرا که وقتی تعداد بیماران سرپایی زیاد می‌شود، تعداد بیماران بستری و حتی مرگ و میر هم رشد خواهد داشت.

او افزود: از شروع خطر اپیدمی تا کنون یک هزار و ۷۶۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه داشته اند.

شیرانی با اشاره به اینکه تعداد افراد نمونه گرفته شده بستری و سرپایی شش هزار و ۴۸۵ بوده است اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان ترخیص شده از بیمارستان یا درمان در منزل ۸۳۵ نفر بوده است.


بیشتر بخوانید: ۱۶ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند


او با بیان اینکه تعداد افراد بستری فعلی در مراکز درمانی ۴۸ نفر هستند ادامه داد: با مثبت اعلام شدن آزمایشات ۱۶ بیمار مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده ۸۹۳ نفر است.

شیرانی گفت: خوشبختانه طی ۲۴ساعت گذشته، مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش نشده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان ۳۱ نفر است.

او با تاکید بر اینکه شهرستان‌های فارسان، اردل، شهرکرد، بن، سامان و کوهرنگ در وضعیت هشدار قرار دارند افزود: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده است.

شیرانی اضافه کرد: از ۱۶ مورد ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته قالب موارد مربوط به شهرستان شهرکرد و سپس به ترتیب شهرستان‌های بروجن، فارسان و سامان بودند.

او ادامه داد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان اردل مورد مثبت ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.