سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو فروش حضوری بلیت های ناوگان مسافربری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فروش بلیت حضوری در پایانه‌های استان متوقف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه دستورالعمل‌هایی به رانندگان ناوگان مسافربری و شرکت‌های حمل و نقل مسافر ابلاغ شده است به این منظور باید با اطلاع رسانی و برگزاری کلاس‌های توجیهی رعایت اموری نظیر لحاظ تمهیدات ویژه به منظور تهویه هوای درون ناوگان مسافربری به رانندگان تاکید شود.

او با بیان اینکه  رانندگان ناوگان مسافربری موظف هستند به دلیل نداشتن بازشو شیشه در ناوگان اتوبوسی از هواساز استفاده و فن را روشن کنندگفت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر صادر کننده صورت وضعیت نیز موظف به مدیریت پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل با اعمال نظارت بر ضدعفونی و گندزدایی مستمر هستند.

این مسئول افزود: همچنین شرکت‌های حمل و نقل مسافری موظف به حذف فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس هستند بر همین مبنا باید اطلاع رسانی‌های لازم از طریق رسانه‌های گروهی و فضای مجازی جهت تهیه بلیت از طریق سامانه اینترنتی انجام شود.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.