سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب یک مرکز دندانپزشکی و یک مرکز ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در آبادان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از پلمب یک مرکز دندانپزشکی و یک مرکز ارائه خدمات آرایشی و زیبایی به دلیل مبادرت به مداخله در امور پزشکی خبر داد.

دکتر شریعتی معاون درمان دانشکده علوم‌پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: یک مرکز ارائه خدمات آرایشی زیبایی که انواع مداخلات پزشکی در قالب زیبایی، پوست و مو را بدون داشتن صلاحیت‌های پزشکی و مجوز‌های قانونی انجام می‌داد پس از شناسایی توسط کارشناسان واحد نظارت معاونت درمان با همراهی کارشناس امور حقوقی روز گذشته پلمب شد.

او افزود: در پی بازدید‌های میدانی کارشناسان نظارت بر درمان و احراز تخلف در خصوص انجام فعالیت‌های غیر مجاز پس از طی مراحل قانونی از ادامه فعالیت در محل مذکور ممانعت به عمل آمد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ادامه‌ بازدید‌های نظارتی پس از شناسایی و احراز تخلف یک مرکز غیرمجاز دندان سازی و دندانپزشکی توسط کارشناسان نظارت و احراز دخالت در امور دندانپزشکی با مشارکت کارشناسان معاونت بهداشت و امور حقوقی دانشکده، مرکز یادشده پلمب و پرونده مربوطه در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

شریعتی یادآور شد: انجام اینگونه اعمال و مداخلات غیر تخصصی در حوزه پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت، سلامت شهروندان را به خطر انداخته و ضایعات جبران ناپذیر و گسترش بیماری‌های عفونی را برای مراجعه کنندگان به این مراکز غیر مجاز بوجود آورد.

او در پایان از شهروندان خواست ضمن خودداری از مراجعه به مراکز غیرمجاز برای دریافت خدمات درمانی، در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف بهداشتی و مواجهه با فعالیت اینگونه مراکز، موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ یا مراجعه به کارشناسان نظارت بر درمان واقع در دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.