سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک دقیقه سکوت قبل از شروع بازی‌های نیمه نهایی کوپا ایتالیا

مسابقات نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان بیماری کووید ۱۹ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ۲ مسابقه نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) روز‌های ۱۲ و ۱۳ ژوئن (۲۳ و ۲۴ خرداد) برگزار خواهند شد. این ۲ بازی، با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان بیماری کووید ۱۹ آغاز خواهد شد و در پایان بازیکنان به تشویق نمایندگانی از کادر درمان در زمین مسابقه خواهند پرداخت.

به گزارش سایت "فوتبال ایتالیا"،دیدار تیم‌های یوونتوس - میلان در تاریخ ۱۲ ژوئن برگزار می‌شود و ناپولی - اینتر هم در تاریخ ۱۳ ژوئن به مصاف هم می روند که این ۲ مسابقه اولین بازی‌های فوتبال ایتالیا است که پس از سه ماه وقفه به دلیل بحران ویروس کرونا، انجام می‌شوند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای گفت: برای یادبود همه قربانیان بیماری همه گیر کووید ۱۹، شاهد سکوت دقیقه‌ای قبل از شروع ۲ مسابقه نیمه نهایی خواهیم بود. در پایان این مسابقه‌ها، تیم‌ها و داوران مسابقه، ۳ نفر از کادر بهداشتی و درمانی را که به همراه بازیکنان در زمین حضور خواهند داشت، تشویق خواهند کرد. این اعضای کادر درمان به طور نمادین نماینده تمام آن دسته از پرستاران، پزشکان، محققان و سایر افرادی خواهند بود که در مبارزه با کووید ۱۹ به طور خستگی ناپذیر کار کرده اند. دنیای فوتبال می‌خواهد از آن‌ها تشکر کند.

گفتنی است، مسابقات نیمه نهایی کوپا ایتالیا پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.