سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاهد برخورد قهرآمیز با احزاب در دولت تدبیر و امید نبودیم

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: بستر مناسبی برای رشد و توسعه احزاب سیاسی در دولت روحانی ایجاد شد.

داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت برای ارتقاء جایگاه احزاب در ایران اظهار کرد: دولت حجت‌الاسلام  روحانی زمینه را برای فعالیت احزاب سیاسی فراهم کرد، در حالی که در دولت های پیشین، احزاب تا حدودی تعطیل شده بودند.

او افزود: ما شاهد برخورد قهرآمیزی با احزاب در دولت تدبیر و امید نبودیم و دولت تلاش کرد تا احزاب فعالیت های خودشان را به درستی انجام دهند، حتی بسیاری از احزاب سیاسی مجوز هم دریافت کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: بستر مناسبی برای رشد و توسعه احزاب سیاسی در این دولت ایجاد شده، اما مشکل احزاب بحث " تعدد احزاب همفکر" در کشور است.

قنبری ادامه داد: وجود احزاب همفکر یک پدیده نادر در کشور است، البته شکاف های اجتماعی هم تاثیر خود را بر این موضوع تا حدودی می گذارند؛ هر اندیشه و تفکری متناسب با جایگاه یک فرد در درون جامعه است.

او گفت: یکی دیگر از مشکلات این است که متاسفانه ارتباط قابل قبولی میان احزاب و بدنه اجتماعی وجود ندارد؛ احزاب در کشور ما همچون باشگاه های سیاسی کوچکی هستند که نتوانستند شکاف های اجتماعی را نمایندگی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
م ی ب دی
۱۸:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
هیچ مغازه ای نمیگه ماست من ترش است با این همه اهانت به منتقدان حزب های دیگر چطور رویشان می شود از خود دفاع کنند
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
هر کی فکر خودشه