سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار بنت :تامین آب آشامیدنی سالم اولویت اصلی است

بخشدار بخش بنت شهرستان نیکشهر گفت:با توجه به اقلیم گرم و سوزان در جنوب استان، تامین آب آشامیدنی سالم یکی از مهم ترین اولویت های کاری ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احسان رئیسی بخشدار بخش بنت  در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب استان در خصوص مشکلات آب شهری و روستایی بخش بزرگ بنت  گفت:  تامین آب آشامیدنی سالم به خصوص در مناطق روستایی و کم برخوردار با توجه به اقلیم گرم و سوزان منطقه از جمله اولویت‌های کاری ما در سطح بخش بنت است که باید پیگیری و به سرانجام برسد.

رئیسی افزود:در این دیدار عمده مشکلات آب شهری و روستایی بخش بنت از جمله اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی شهر بنت، پیگیری مجتمع آب روستایی سرگوست، احداث مخزن و توسعه شبکه آبرسانی روستای کنارکمبان، پیگیری لوله کشی آب روستای حیدر بند و رفع مشکلات روستا‌هایی که به صورت مهارچشمه تامین آب می‌کنند مطرح شده است که امیدواریم در آینده نزدیک تامین اعتبار و به اجرا برسد.

بخشدار بنت خاطر نشان کرد: به زودی گروهی از کارشناسان اداره کل آب و فاضلاب استان به بخش بنت اعزام خواهند شد و کار بررسی دقیق مشکلات، تهیه گزارش و ارائه پیشنهادات برای رفع مشکلات آب بخش بنت در چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.