سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عاملان هنجارشکنی در مناطق گردشگری گالیکش

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان هنجارشکنی در مناطق گردشگری گالیکش خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: رعایت هنجار‌های اخلاقی و دینی در سطح جامعه و مناطق گردشگری همواره مورد توجه آحاد مردم مومن کشورمان بوده است.

او در ادامه با اشاره به برخی رفتار‌های ناهنجار عده‌ای فرصت طلب در غالب تور‌های گردشگری و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های مجازی استان، گفت: چنین اعمالی که منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی می‌شود به هیچ عنوان پذیرفته نیست لذا پلیس بلافاصله شناسایی عاملان این اقدام را در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ دادگر گفت: در همین راستا با تلاش ماموران انتظامی گالیکش، سرپرست و راهنمای تور گردشگری که در مناطق تفریحی آن شهرستان (آبشار لوه گالیکش) اقدام به برگزاری اردوی مختلط و انتشار تصاویر و فیلم‌های خارج از عرف آن کرده بودند، با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور فعال پلیس در سواحل و تفرجگاه‌ها به منظور ارتقاء نظم و امنیت، گفت: گلستان محل امنی برای هنجارشکنان و مخلان امنیت نیست و پلیس قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

سرهنگ دادگر با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب، افزود: استفاده از اشکال غیرعادی و نامتعارف پوشش در جامعه پدیدآورنده معضلات و مسایلی خواهد شد که هزینه‌های اجتماعی قابل توجهی را بدنبال دارد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان گفت: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.