سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه از سرقت در معابر عمومی پیشگیری کنیم؟

رئیس پلیس پیشگیری البرز نکاتی را برای پیشگیری از سرقت در معابر عمومی تشریح کرد.

سرهنگ غلامحسین غلامی، رئیس پلیس پیشگیری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: شهروندان برای پیشگیری از سرقت در معابر عمومی از حمل پول نقد بدون پوشش و حفاظت مناسب مخصوصاً هنگام خروج از بانک خودداری کرده و درصورت امکان از چک‌های بانکی استفاده کنند.

او با بیان این که شمارش پول در انظار عمومی موجب تحریک سارقان خواهد شد، افزود: چنانچه به اقتضای شغل خود مجبور به حمل پول نقد هستید، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و از سوار شدن اتومبیل‌های متفرقه شخصی، مخصوصاً در مسیر‌های پرت، خلوت و خارج شهر خودداری کنید.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس پیشگیری البرز گفت: هنگام دریافت پول و خروج از بانک مراقب اطراف خود مخصوصاً موتورسواران مشکوک باشید

او افزود: استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و تاکسی اطمینان بخش‌تر است؛ بنابراین توصیه می شود در صورت تنها بودن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

سرهنگ غلامی با بیان این که وجوه نقد، زیورآلات و اشیای قیمتی خود را درمعرض دید راننده و سرنشینان قرار ندهید، گفت: در پایانه‌های مسافربری وسایل شخصی خود را به افراد ناشناس نسپارید.

او با تاکید بر این که در معابر عمومی مراقب تلفن همراه خود باشید، افزود: در حین سفر از بازگو کردن اطلاعات فردی و خانوادگی خود نظیر آدرس محل سکونت و ... خودداری کنید.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.