سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضائیه:

مدعیان حقوق بشر اجازه تنفس به معترضان را نمی دهند

رئیس قوه قضاییه گفت: کسانی که مدعیان حقوق بشر هستند حتی اجازه نمی دهند معترضان آنان نفس بکشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز پنج شنبه ۲۲ خردادماه در دیدار با سران عشایر و اقشار مردم فارس اظهار کرد: کشور‌های اروپایی که مدعی حقوق بشر هستند اکنون حتی اجازه نمی‌دهند معترضان آنان نفس بکشند و این در حالی است که توسعه یافتگی باید در تمامی شاخص‌های اجتماعی وجود داشته باشد و تنها تکنولوژی شاخصه مناسبی برای توسعه نیست.

او ادامه داد: تمام کسانی که به فکر ارتباط با خارج از کشور هستند باید بدانند که همه شاخص‌های توسعه یافتگی در ایران وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اضافه کرد: تمام نیاز‌های توسعه در داخل مرز‌های ایران وجود دارد و با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌توان به توسعه یافتگی در تمامی شاخص‌ها رسید.

 رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه عشایر یکی از بخش‌های تولیدی کشور هستند، اظهار کرد: بدون تردید عشایر به عنوان امتیاز فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تولیدی و سرمایه‌های ارزشمند و بی بدیل جامعه هستند.

او با بیان اینکه امروز تولید عشایر باید مورد حمایت تمام بخش ها قرار بگیرد، ادامه داد: باید به صورت قانونمند از عشایران حمایت و مشکلات بیمه ای، امنیتی و حمایتی این قشر حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی گفت: صداقت، ایمان، مقاومت و ایستادگی و تاثیر جامعه عشایر نسبت به حفظ انقلاب از جمله اوصافی است که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به خوبی آن‌ها را شناختند.

او افزود: ایستادگی عشایر در مقابل انگلیس‌ها و حضور آن‌ها در ۸ سال دفاع مقدس در دوران نظام جمهوری اسلامی را ویژگی بارز جامعه عشایر برشمرد و افزود: این‌ها مسائلی است که شاید سخن گفتن از آن‌ها راحت باشد، اما توصیف واقعی آن‌ها سخت است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: امروز جوانان و زنان عشایر علاوه بر مردان، مولد هستند که کمترین استفاده از ظرفیت‌ها و منابع دارند، اما بیشترین سود را با تولیداتشان عاید کشور می کنند.

او با بیان اینکه عشایر نقش به سزایی در تولید کشور با ایثارگری هایشان دارند ان‌ها در ۴ دهه گذشته امتحان خود را به خوبی پس داده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.