سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مراقب موج دوم کرونا باشند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:موفقیتی که در مهار نسبی موج اول کرونا به دست آمد، حاصل همکاری خوب مردم بود، اما باید مراقب موج دوم کرونا نیز باشیم.

علی‌محمد هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه هلال احمر پیش از اپیدمی بیماری کرونا در کشور آموزش‌های همگانی خود را آغاز کرده بود گفت: این آموزش‌ها همچنان به صورت مجازی و در مکان‌هایی که نیاز است به صورت حضوری در دستور کار هلال احمر قرار دارد.

او ادامه داد:موفقیتی که در مهار نسبی پیک اول کرونا به دست آمد حاصل همکاری خوب مردم بود، اما رعایت نکردن موارد بهداشتی، میتواند باعث بروز خطر ناک‌تر موج دوم کرونا در کشور شود و همچنان از مردم می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع‌های غیرضروری خودداری کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بیان کرد:این انتخابات در تمامی شهرستان‌های استان که جمعیت هلال احمر استقرار دارد با ۲۳صندوق اصلی و ۱۲ صندوق فرعی برگزار خواهد شد و از تمامی داوطلبان و اعضا دعوت میشود که در روز جمعه ۲۳ خرداد ماه در پنجمین انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شرکت کنند.

هاشمی افزود: ۲۴۶ نفر از اعضای هلال احمر کاندیدای این انتخابات هستند که منتخبین به عنوان عضو شورای اجرایی شهرستان‌ها برگزیده میشوند.

او اظهار داشت: حدود بیست هزار نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند که تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این انتخابات اندیشیده شده و هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

هاشمی در پایان بیان داشت: بعد از انتخاب شدن اعضای شورای اجرایی شهرستان‌ها انتخابات مجمع عمومی استان برای مشخص شدن هیأت مدیره جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد تا طبق سهمیه‌ای که اعلام می شود، این افراد در مجمع عمومی کشور شرکت کرده تا شورای عالی هلال احمر شکل بگیرد.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.