سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان طبس،میزبان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور لحضاتی پیش برای افتتاح چند طرح بزرگ وارد شهرستان طبس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نوبخت در بدو ورود به استان مورد استقبال محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه به خراسان جنوبی سفر کرده است.

این پروژه‌ها در سطح استان خراسان جنوبی پراکنده اند، اما بخش عمده‌ای از آن‌ها در دو شهرستان طبس و بشرویه قرار دارند، به همین دلیل دکتر نوبخت از طریق فرودگاه طبس وارد استان شد تا در مراسم افتتاح و کلنگ زنی کلیه این پروژه‌ها حضور داشته باشد.

یکی از مهمترین برنامه‌های این سفر، بررسی میزان پیشرفت طرح‌های سند میان مدت توسعه استان خراسان جنوبی است که در اسفند ماه ۹۷ کلید خورد.

افتتاح، راه اندازی، بهره برداری و آغاز عملیات طرح‌ها و پروژه‌هایی در حوزه راه، مسکن، صنعت، معدن، فرستنده‌های دیجیتال، صنایع دستی و اشتغال از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این سفر یک روزه است.

این سومین سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ۱۴ ماه گذشته به خراسان جنوبی است، حضور دکتر نوبخت در سفر‌های اسفند ۹۷ و دی ماه ۹۸ آورده‌های فراوانی برای استان به همراه داشت.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.